Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
De Commedoors, mooie klassiekers zijn dat!
De kunststof modellen van Revell zijn inderdaad wel goed, maar wat ik gezien heb en wat ik met de metalen originele variant heb kunnen vergelijken, vind ik echt minder. Goed er kwamen wat details bij, maar de naden worden nauwelijks kleiner (die waren al goed) en de lak wordt er gewoon niet mooier op! De lak komt wat grover over dan eerst en oogt erg mat!
Kortom Revell heeft nog wat werk te doen op dit gebied
Mr. Dj M. schreef:De Commedoors, mooie klassiekers zijn dat!
De kunststof modellen van Revell zijn inderdaad wel goed, maar wat ik gezien heb en wat ik met de metalen originele variant heb kunnen vergelijken, vind ik echt minder. Goed er kwamen wat details bij, maar de naden worden nauwelijks kleiner (die waren al goed) en de lak wordt er gewoon niet mooier op! De lak komt wat grover over dan eerst en oogt erg mat!
dan heb jij een fabrieks fout gehad denk ik
want iedereen die hier komt zegt dat ze ze ook willen hebben zoo mooi zijn ze
vind ze vele malen beter dan die metale krengen
ben alleen bang dat er nu meer omgebouwd gaan worden (gaat makkelijker)
Mr. Dj M. schreef:De Commedoors, mooie klassiekers zijn dat!
dan heb jij een fabrieks fout gehad denk ik
want iedereen die hier komt zegt dat ze ze ook willen hebben zoo mooi zijn ze
vind ze vele malen beter dan die metale krengen
ben alleen bang dat er nu meer omgebouwd gaan worden (gaat makkelijker)
groet michel
Weet niet of het fouten waren, denk het niet. Had een Opeltje die ik kon vergelijken en een VW Kever cabrio. Ook stonden de Artega's er nog steeds en ook daar zie je de minder glimmende lak, al was de lak daar niet zo grof als op de Volkswagen en de Opel.
Maar makkelijker ombouwen? Je kan de lak niet meer makkelijk "eraf bijten".