Het was even een tijdje stil wat betreft nieuwe aanwinsten. Ik heb me netjes aan de mij mijzelf opgelegde zomerstop gehouden. Maar I'am back

vanaf september dus weer aan het "jagen" geslagen. Kon niet zoveel vinden binnen mijn huidige verzamel doelen. Dus heb maar een nieuw verzameldoel erbij bedacht: Heb besloten dat ik naast de Ferrari F1 WCC en WDC ook de nrs 2 ga verzamelen. Dus de Barrichello's, Irvine, Regazzoni's, Farina's enz enz.
Bijdeze een overzicht van de te verwachten nieuwe aanwinsten, eigen foto werk volgt nog:
Ferrari 312T 1975, Regazzoni van Minichamps.
Ferrari 312T2, 1976, Regazzoni van Quartzo.
Ferrari F399, 1999, Schumacher van Hotwheels
Ferrari F2000, Barrichello van Hotwheels
Ferrari F2001, Barrichello van Hotwheels
Ferrari F2004, Barrichello van Hotwheels
Barrichello is niet zo populair bij de Ferrari liefhebbers want deze modellen heb ik voor zeer lage prijzen weten te winnen op Ebay.
En jawel tot mijn grote vreugde

eindelijk na lang zoeken ook de Ferrari 365 GTB, winnaar GTS klasse Le Mans 1972 te pakken weten te krijgen.

Model is van Detail Cars:
Nu alleen nog de 365 GTS, 1st GTS LM 1974 en de 330 TRI overall winner 1962 en dan is de Ferrari Le Mans collectie helemaal compleet.
Momenteel is ook nog een BBR kit in aanbouw bij Gijsbert Achterberg (tip dankzij het MAF), Ferrari 550 Maranello GTS, 1st FIA GT 1 2003.
Ik zelf wordt helemaal zenuwachting van de aanblik van de onderdelen en de bouwtekening van deze kit dus het leek me verstandig om de bouw dus maar uit te besteden aan een prof.