Minichamps Unimog U 1300 L TLF 8/18

Ron

Ha de Service 123 break was ik al lang op zoek, heb hem al jaren terug ooit in een folder gezien maar nooit in het echt gevonden. is die nu terug uitgebracht op is hij nu pas eindelijk uitgebracht ?MB 500 Sec Ronnie schreef:Beste Maikel, dit zijn Minichamps modellen, zie polizei topic, en al jaren uitverkocht in deze kleuren, behalve de MB service, die is pas uitgebracht.maikel schreef:Wauw die oude combi's zijn werkelijk prachtig![]()
Van welke fabrikant zijn die??
Ron
Sonett, bedankt voor je bijdragesonett schreef: Ha de Service 123 break was ik al lang op zoek, heb hem al jaren terug ooit in een folder gezien maar nooit in het echt gevonden. is die nu terug uitgebracht op is hij nu pas eindelijk uitgebracht ?
Nieuwjaars cadeautip voor mijn vrouwtje
Ik ben er ook no zo van onder de indruk van qua design, geef mij dan maar een gewone G Lang uit 1979 - heden en dan het liefst een 500 Benzine of de 320 Diesel.Diciotto schreef:Weer heel wat gemist zie ik...
Heel leuke Polizei's gezien. Heb daar ook een Porsche-setje van. Very nice.
Van die GL en GLK ben ik niet zo zot. 'k Ken iemand die zowat twee maanden geleden z'n GLK besteld heeft, en tegen mei volgend jaar zou ie 'm hebben... Tsja.
Wel heeeeel exclusief dingen trouwens; je ziet er echt haast geen enkele rondrijden