Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
1/24 model van de Lamborghini Blancpain Super Trofeo racewagen door Maisto
Heb ook nog de zwarte met nr1 gekocht, maar daar moet ik nog foto's van maken ... en normaal gezien zou volgende week mijn 1/18 handbouw model uit Hong Kong moeten aankomen
Mark
The Lamborghini scale car collection - 928 models with 7062 photos online
Begin deze week naar Geneva geweest voor de persvoorstelling van de nieuwe Gallardo Superleggera, en toch nog iets speciaal gevonden bij een stand met modelautos : de Gallardo Super Trofeo ... maar dan in 1/18 gemaakt door Mondo Motors, voor 34 Euro per stuk niet te duur vond ik, dus heb ik beide kleuren tegelijk gekocht :
De zwarte 1/18 Gallardo Super Trofeo van Mondo Motors :
En ook nog de witte versie in 1/18 van Mondo Motors, dit keer met nummer 24 :
Mondo Motors heeft trouwens ook nog de Gallardo LP560-4 gemaakt in 1/18 ... er is een mat zwarte versie van onderweg naar mij , jammer genoeg weer met de spaakvelgen zoals AutoArt ... hadden ze nu toch niet de vijf spaaks velgen kunnen nemen bij Mondo
Mark
Vind ze zelf ook meer dan geslaagd, het enige minpuntje dat ik opgemerkt heb is het feit dat zowel de luchtinlaat boven de achterwielen als de luchtuitlaten voor de voorwielen gewoon dicht zijn ... maar dit is met een 'dremel' zo opgelost , op de zwarte valt het niet op maar de witte denk ik binnenkort eens 'onder handen' te nemen.
Ze zijn in elk geval stukken beter afgewerkt dan de 1/24 Maisto versies die enkele weken terug ontvangen heb ... nu nog een 1/18 racetrailer met een Iveco trekker en het is helemaal kompleet
Mark
Zo de 1:18 vervanging is gekomen
Lekker hoor en met name de zwarte ligt lekker op het netvlies en heb je minder last van het feit dat het natuurlijk meer een budget model is. Misschien dat je de koplampen nog wat kan verfraaien?