Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Na een hele lange tijd niets aan het verzamelen te hebben gedaan (ik had al maanden niets meer gekocht) begon het toch weer te kriebelen en heb ik mijn verzameling weer iets uitgebreid.
De belangrijkste aanwinst voor mij is de Mazda 787B van Autoart. Het is bijna een must-have. Het is echt Exoto kwaliteit.
Daarnaast heb ik nog een paar Autoart modellen en de BMW GTR van Kyosho aangeschaft. Mijn updates zijn niet meer zo regelmatig als vroeger, het verzanelen is toch een beetje op een zijpoor beland. Het kan dus wel eens lang duren tot de volgende udate.
Maar geniet van deze........
Mazda 787B 1991 en Mazda RX-8 in 787 uitvoering (1/3000) (autoart)
Ford Mustang GT2005 Tungstensilver van Autoart (1/3000)
Samen met de andere 3 Mustangs die ik al had....
van links naar Rechts
Windveil Blue
Fire red
Legend Lime
Tungsten Silver
Die 787B is zeker om te , ik doe het zelf ook nog iedere dag bij mijn eigen 787B.
En met die RX-8 ziet het er erg gaaf uit.
Die mustang blijft een lekkere dikke bak
Geweldige update, en wat Peter zegt; beter eens een mooie update, dan heel vaak een minder update als ik dat vergelijk met jouw kwaliteit.
Hoewel.....
Een frequente update met deze kwaliteiten....
Práchtig setje modellen heb je er weer bij Maarten De Tungsten Mustang is een van mijn favoriete bakken op t moment en de Mazda's blijven toch in het oog springen