Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Superaanwinst en supermadam Peter , zou ik zeggen.Heb van mijn vrouwtje ook al een paar keer een miniatuurmodel gekregen maar is nu men oren van m'n kop aan't zagen voor een nieuwe Fiat 500 voor haar te bestellen op 1:1 wel te verstaan ('zal voorlopig een schaalmodel zijn vermoedt ik ).Alee Peter proficiat met uw zoveel jaren huwelijk en Barca was fantastisch
ik heb haar verrast met een ontspannende sessie bij een voetreflexologietherapeute en daarna een lekker etentje bij een topchinees in de buurt en daarna nog iets anders hé
hallo jongens,
vandaag een nieuw modelletje gaan ophalen en wat voor één,de mitsubishi evo 9 van autoart in 1:18
deze auto is zoo ongelofelijk mooi,de details zijn super zoals gewoonlijken zeker die rode band rond de velg is een extra pluspunt
kortom ik ben héél blij hiermee ook heb ik op de eerste pagina nieuwe overzicht foto's geplaatst van mijn collectie(of bestaande een beetje bewerkt)
groetjes peter