Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Jouw verzameling gaat lekker ver zeg, als je zelfs al modellen aanschaft met zo weinig verschillen. Ik heb zelf ook de 308 GTB van beide generaties (de open doos en de gesloten doos) maar eigenlijk meer per ongeluk. Ik heb ze niet bewust gekocht vanwege de verschillen, maar kwam hier pas later achter.
Die 308 is trouwens een goed betaalbaar tweedehands apparaat geworden. op het onderhoud na natuurlijk
De details zijn wel licht aangepast en beter, zag je dit ook terug in de aanschafwaarde, was deze hoger van Kyosho?
Grote en mooie update, wat is die zilveren Testarossa mooi zeg Toch twijfel ik een beetje aan de lijnen van de California. De neus van het model is volgens mij te stomp vergeleken met het origineel. Die loopt langer en vloeiender door...