Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Zeer mooi model Peter, de details zijn enorm , spoilerlip in carbon ,decals op de velgen ,crystallights ,dashbord mooi uitgewerkt, ik geloof dat dit één van je toppers zal worden
Groetjes thuis
Bondracer
Bondracer schreef:Zeer mooi model Peter, de details zijn enorm , spoilerlip in carbon ,decals op de velgen ,crystallights ,dashbord mooi uitgewerkt, ik geloof dat dit één van je toppers zal worden
Groetjes thuis
Bondracer
hallokes guy,ja dit is inderdaad een van de mooiste modellen van afgelopen jaar (na de bugatti natuurlijk )
He, vriend, deze bolide ziet er inderdaad super uit. Ik heb het model eens in mijn handen gehad en inderdaad de details zijn super. Mooie scherpe foto's ook, zeker een aanwinst voor je collectie
Montezemolo schreef:He, vriend, deze bolide ziet er inderdaad super uit. Ik heb het model eens in mijn handen gehad en inderdaad de details zijn super. Mooie scherpe foto's ook, zeker een aanwinst voor je collectie
Montezemolo
hey bedankt partick,
het leuke van al is dat ik er maar 50 voor betaald heb