Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
komt rechtstreeks uit de verpakkingsdoos dus even oppoetsen en het kleine mankement herstellen en dan de grootste uitdaging van allemaal. plaats zoeken
het is inderdaad dat stukje dat je ziet liggen , het is een deel van de achtervleugel . hebhet er zo goed mogelijk proberen tussen te lijmen maar je ziet het een klein beetje ( maar je ziet het model toch meestal vanop zij dus het stoort niet zo echt) Het is geen nieuw model, heb het via het verkoopforum op deze site gekocht ( zonder doos ) wel spijtig van het losgekomen plaatje maar je kan niet alles hebben hé, mooi model dat 100%in orde is kost wel een pak meer ( staat er momenteel één te koop op e-bay voor 399 euro dacht ik)
ferrariboy schreef:het is inderdaad dat stukje dat je ziet liggen , het is een deel van de achtervleugel . hebhet er zo goed mogelijk proberen tussen te lijmen maar je ziet het een klein beetje ( maar je ziet het model toch meestal vanop zij dus het stoort niet zo echt) Het is geen nieuw model, heb het via het verkoopforum op deze site gekocht ( zonder doos ) wel spijtig van het losgekomen plaatje maar je kan niet alles hebben hé, mooi model dat 100%in orde is kost wel een pak meer ( staat er momenteel één te koop op e-bay voor 399 euro dacht ik)
idd , maar die staat daar dan ook al een eeuwigheid te koop, soms zie je van die modellen te koop staan en dan denk je , die gaat die in nog geen 100 jaar verkocht krijgen. Je moet maar één flippo vinden die het ervoor wil geven hé.
ferrariboy schreef:idd , maar die staat daar dan ook al een eeuwigheid te koop, soms zie je van die modellen te koop staan en dan denk je , die gaat die in nog geen 100 jaar verkocht krijgen. Je moet maar één flippo vinden die het ervoor wil geven hé.
Zo is dat. Heb laatst een setje gezien waar de verkoper 600€ voor vroeg, terwijl ik dit al voor minder dan 300€ verkocht heb zien worden. Maar wie weet, geraakt ie er ooit wel eens vanaf voor dat absurde bedrag...