F1 2006
- hanzjepanzje
Formule 1 was altijd het toppunt van technologische ontwikkelingen op auto gebied, met vele onderdelen die zijn doorgestroomd naar de alledaagse auto. Dat vond ik 1 van de gavere dingen eraan, dat het zo ultiem High tech was. Tuurlijk dingen als launch control zouden wel weg mogen maar toch... En zowel op het gebied van motoren als op het gebied van bandenontwikkeling wordt het allemaal in 1 klap stopgezet. Ontzettend jammer. Kan me amper voorstellen dat dit het resultaat is van de twee wereldwijde surveys die de FIA heeft opgesteld. Ben ook benieuwd wat voor effect dit heeft op de sponsoren...
Groeten, Hans
--
F93a Alesi, F575GTC Kyosho
--
Webber naar Red Bull
http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=126900
Vind hem eigenlijk niet echt passen in het team. Jammer van Doornbos die waarschijnlijk testrijder blijft in 2006.

http://www.f1racing.nl/nl/news.php?newsID=126900
Vind hem eigenlijk niet echt passen in het team. Jammer van Doornbos die waarschijnlijk testrijder blijft in 2006.

94x Verstappen: 30x 1:18/4x 1:24/1 x 1:32/57x 1:43/2x 1:64 en nog een paar te gaan....
- hanzjepanzje
ik ben voor deze regels. Ze drukken de kosten enorm waardoor de Formule 1 kan blijven bestaan met grote fabrikanten en merken erin.
Verder juich ik het hergebruiken van energie enorm toe. Ten eerste bied het een compleet nieuwe uitdaging voor engineers, ten tweede is het goed voor het milieu en ten derde biedt het fabrikanten de kans hun geld te stoppen in zaken die in straatauto's geimplementeerd moeten worden. De ontwikkeling van milieuvriendelijkere technologie zal enorm versnellen, en hiermee laat de FIA zien dat het aan de toekomst denkt. Dit is de weg die we met zijn allen op zullen moeten denk ik.
Het lijkt op het eerste gezicht qua competativiteit tegen te vallen, maar motoren zijn niet het belangrijkste van het package, en nu kan er tenminste op een zinvolle manier (milieuvriendelijker dus) geld besteed worden.
Verder juich ik het hergebruiken van energie enorm toe. Ten eerste bied het een compleet nieuwe uitdaging voor engineers, ten tweede is het goed voor het milieu en ten derde biedt het fabrikanten de kans hun geld te stoppen in zaken die in straatauto's geimplementeerd moeten worden. De ontwikkeling van milieuvriendelijkere technologie zal enorm versnellen, en hiermee laat de FIA zien dat het aan de toekomst denkt. Dit is de weg die we met zijn allen op zullen moeten denk ik.
Het lijkt op het eerste gezicht qua competativiteit tegen te vallen, maar motoren zijn niet het belangrijkste van het package, en nu kan er tenminste op een zinvolle manier (milieuvriendelijker dus) geld besteed worden.
- Special Models
Ja dat is misschien ook wel zo....hanzjepanzje schreef:Had het wel verwacht met de aanstaande Renault motoren bij Red Bull en Briatore als manager van Webber
Wel leuk trouwens al dat nieuws
Maar zo komt er toch nooit wat nieuws in de F1...
Die Webber heeft nou ook nog niet zo heel veel laten zien...
En opa DC hadden ze allang af moeten voeren in de F1.
Er is een tijd van komen en een tijd van gaan ook voor DC.
En ik geloof niet dat RD nou zoveel slechter zou rijden al Webber.
Verzamelen is de kunst van het kopen
- hanzjepanzje
Ja ik vind ook dat Coulthard na dit seizoen zijn biezen mag pakken, en ik begin hetzelfde te vinden van Schumacher. Hoop voor hem dat hij zijn 8e titel pakt en dan stopt, en dat Raikkonen naar Ferrari gaat.Special Models schreef:[..]
Ja dat is misschien ook wel zo....
Maar zo komt er toch nooit wat nieuws in de F1...
Die Webber heeft nou ook nog niet zo heel veel laten zien...
En opa DC hadden ze allang af moeten voeren in de F1.
Er is een tijd van komen en een tijd van gaan ook voor DC.
En ik geloof niet dat RD nou zoveel slechter zou rijden al Webber.
Ik denk wel dat Webber tot mooie dingen toe in staat is, maar hij heeft wel veel last van kapotte wagens... ben benieuwd hoe hij het bij Red Bull gaat doen.
Ik zeg verder ook niet dat ik het nieuws steeds leuk vind, ik vind de hoeveelheid nieuws leuk...

Groeten, Hans
--
--
volkomen mee eens het bevestig mijn zeggen dat ze bij de F.I.A allang de pedalen kwijt zijn ik geloof dat er mij de max wat los staatJoostV6 schreef:[..]
Echt belachelijk zegHoe haal je de sport naar beneden.
Het zijn toch al zulke saaie races tegenwoordig (op gisteren na dan)

http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Markopolo
- Forumbestuur
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Zou dat niet te hard roepen, ze hebben het er al over dat de La Rosa nog maar 2 races mag rijden en dat misschien Paffett dan ook even rondjes mag rijden, of heel misschien Hamilton wel om even aan de F1 te laten ruiken.Schumi28 schreef:Als Robert testrijder blijft bij Red Bull verdwijnt ie vrijwel zeker uit beeld![]()
De meeste testrijders komen niet meer terug, nou ja Würz & de La Rosa is het gelukt
Ik hoop echt dat er wat meer spanning in gaat komen, anders is mijn liefde voor de F1 echt ver te zoeken, als men over de race van afgelopen Zondag als De race van de afgelopen 5 a 6 jaar spreekt, dan zegt mij dat meer dan genoeg over de huidige vorm waarin de F1 zich nog bevind, dan over de race zelf.
- hanzjepanzje

http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;