2 x nieuw, Ferrari 250 TR LM '60, Heco & Ferrari 333 SP, BBR, LM '98.

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ferrari10flrb
Schaal: 1:43
Contacteer:

D50 IXO/Brumm

Bericht door Ferrari10flrb »

117ayrton schreef::D mooie update ,is er nu echt veel verschil in de brumm en de ixo van fangio
De vervanging van de Brumm stond nog niet op het programma maar heb deze IXO op Ebay gewonnen voor de helft van de gemiddelde prijs. Dus vandaar.

Het verschil tussen de IXO en de BRumm zit voorzover ik heb kunnen beoordelen, vooral in de cockpit, de IXO heeft een "houten" stuur en een gedetailleerder dashbord De Brumm heeft een zilverkleurig stuur en de rest van de cockpit in één kleur gespoten. Tevens zijn de wielen van de IXO een stuk mooier en meer conform origineel.

Ik heb het model nog niet binnen. maar zodra ik de IXO heb dan volgt een uitgebreide inspectie
117ayrton
Contacteer:

Re: D50 IXO/Brumm

Bericht door 117ayrton »

Ferrari10flrb schreef:[..]

De vervanging van de Brumm stond nog niet op het programma maar heb deze IXO op Ebay gewonnen voor de helft van de gemiddelde prijs. Dus vandaar.

Het verschil tussen de IXO en de BRumm zit voorzover ik heb kunnen beoordelen, vooral in de cockpit, de IXO heeft een "houten" stuur en een gedetailleerder dashbord De Brumm heeft een zilverkleurig stuur en de rest van de cockpit in één kleur gespoten. Tevens zijn de wielen van de IXO een stuk mooier en meer conform origineel.

Ik heb het model nog niet binnen. maar zodra ik de IXO heb dan volgt een uitgebreide inspectie
:thump_up: :thump_up: :thump_up:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
vivado ferrari collection
Contacteer:

Re: D50 IXO/Brumm

Bericht door vivado ferrari collection »

Ferrari10flrb schreef:[..]

Dat wordt genieten. Ik heb het model zelf ook en ik moet zeggen dat het zeer mooi is afgewerkt. Hulde voor IXO :clap:
Montezemolo
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door Montezemolo »

Hopla, meneer gaat maar door :shock: weer twee topstukken aan de collectie toegevoegd :worshippy: :worshippy: :worshippy:

Montezemolo :thump_up: [/b]
ViperArry

Bericht door ViperArry »

Erg mooie update.... die AutoBarn zal een paar centen hebben gekost denk ik....

En die IXO.... :drool: ik heb het al vaker gezegd dat ze kwa kwaliteit zelfs Minichamps voorbij kunnen.
360spider

Bericht door 360spider »

Weer prachtige aanwinsten.... :worshippy: :thump_up:
Ferrari10flrb
Contacteer:

Ferrari Collectie

ViperArry schreef:Erg mooie update.... die AutoBarn zal een paar centen hebben gekost denk ik....

En die IXO.... :drool: ik heb het al vaker gezegd dat ze kwa kwaliteit zelfs Minichamps voorbij kunnen.
De prijs van de AB viel mee, aanzienlijk lager dan een vergelijkbare BBR of Redline, komt uit Amerika, en gezien de lage dollar is het goed shoppen in de States :dance: :lol: En natuurlijk het geluk dat er weinig belangstelling was. Geldt ook voor de D50 van IXO geen concurrentie bij het bieden.
Ferrari10flrb
Contacteer:

Targa Florio update

Bijdeze 2 erg mooie toevoegingen aan de Targa Florio verzameling.

Ferrari 250 TR, 1st Targa Florio 1958 van Bang.

Afbeelding

De Targa Florio is één van de beroemste wegraces. De race werd gehouden van 1906 tot 1977 op Sicilie. Ferrari heeft deze race 7 x gewonnen. Het bochtige circuit was meestal niet erg geschikt voor de grote Ferrari 12 cilinders. Maar de zeer succesvolle 250 TR wist natuurlijk de Targa Florio wel te winnen. In 1958 met Gendebien en Musso achter het stuur. Ferrari reageerde het beste op de regelementswijziging midden jaren '50 wat betreft de maximale motorinhoud in de koningsklasse. De eerste 250 TR versies hadden grote sierlijke spatboarden maar deze waren niet erg nuttig omdat ze op hoge snelheden begonnen te klapperen en werden dus al snel verwijderd, vanaf dat moment kwamen ook de succesen. De 250 TR en de afgeleiden wonnen het wk voor sportscars van 1958 t/m 1962. Alleen in 1959 werd de titel niet gewonnen.

Model is van Bang en echt wederom een fantastisch mooi gedetailleerd model voor een bijzonder lage prijs.
( Wat mij weer opvalt is de maatvoering. Ik heb ook de 250 TR van IXO, Le Mans 1958, maar IXO en Bang verschillen ook duidelijk van mening wat betreft de maat 1/43, de IXO 250 TR is aanzienlijk forser dan de Bang, verschil is echt opvallend)

Ferrari Dino 206C, 2nd overall, 1st prototype class, Targa Florio 1966. van ART

Afbeelding

Na 6 kampioenschappen op rij en vele overwiningen in diverse races was 1966 voor Ferrari een zeer mager jaar. De Ford GT 40 en Porsche waren over het algemeen te snel. De 330 P3 en de Dino 206 C wonnen weliswaar beiden 2 races en wat klasse overwinningen zoals in de Targa Florio en Le Mans. De belangrijkste kampioenschappen waren echter voor Ford en Porsche.

De Dino 206 is absoluut een schitterend model en verdient zeker een plaats in de Targa Florio verzameling.
Frans
Contacteer:

Bericht door Frans »

Weer eens in de roos :thump_up:
Afbeelding

Forza Ferrari
model1op43
Contacteer:

Bericht door model1op43 »

Geweldige aanwinsten :worshippy:
Afbeelding
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en @lemansmodels
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

weer schitterende modellen erbij , Dirk. :worshippy: :worshippy: De Dino moet ik ook maar is gaan aanschaffen
F40F50ENZO

Bericht door F40F50ENZO »

:thump_up: Mooie modellen. :worshippy:
Die klassieke racers roepen wel weer mooie herinneringen op aan die tijd, toen racen nog écht racen was....... :clap:
Gelukkig is de F1 tegenwoordig stukken veiliger, want er gingen destijds teveel levens verloren. :cry:
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
vivado ferrari collection
Contacteer:

Bericht door vivado ferrari collection »

Mooie updates! En een mooi verhaal erbij :thump_up:
Montezemolo
Contacteer:

Bericht door Montezemolo »

vivado ferrari collection schreef:Mooie updates! En een mooi verhaal erbij :thump_up:
Niks meer aan toe te voegen :worshippy: :worshippy: :worshippy:

Montezemolo :thump_up:
Ferrari10flrb
Contacteer:

Ferrari

Allemaal bedankt voor de positieve reakties :thump_up:
Plaats reactie