Stel je hier even voor
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Hey,
Ik ben Stephan, 22 jaar en gek van auto's. Omdat echte auto's een beetje te duur zijn voor een studentje om te sparen, ben ik aan modellen begonnen. Ik ben nog niet zo lang bezig en heb nu 12 1:18-modellen ( Ga alleen voor 1:18 ). Binnenkort hoop ik nummer 13 te mogen ontvangen, denk morgen al.
Ik ben Stephan, 22 jaar en gek van auto's. Omdat echte auto's een beetje te duur zijn voor een studentje om te sparen, ben ik aan modellen begonnen. Ik ben nog niet zo lang bezig en heb nu 12 1:18-modellen ( Ga alleen voor 1:18 ). Binnenkort hoop ik nummer 13 te mogen ontvangen, denk morgen al.

Ik zou je verzameling graag willen zienAutofan schreef:Hey,

Maak een topic in "prive collecties" over je verzameling

En van welke fabriekant spaar jij auto's

1:18 Verzamelaar
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
- Montezemolo
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Even voorstellen
Hoi!
Ik ben Maarten, 35 en sta op het punt in het welbekende huwelijksbootje te stappen. Ik slijt mijn dagen overdag als 3D CAD tekenaar voor een zwembadenfabrikant in Brabant. Sinds vorig jaar is de liefde voor Ferrari aangewakkerd en ben ik met 48 modellen een beginnend verzamelaar. Tot op heden richt ik me alleen op de 1:18 modellen, met rood als voorkeur. Mijn favoriete Ferrari is toch wel de F430.
Ik heb zelf eens in een Ferrari 355 mogen gummen, en dat was geweldig!
Van 0 naar 200 in luttele seconde! Was maar voor heel even op een verlaten landweggetje, maar wow…. In totaal 30 minuten gereden, echt super, kan het iedereen aanraden! Mijn vriendin heeft pas een 45 minuten in een 348 TB gereden. Helaas rij ik doorgaans in een oude Volvo S40 en die is niet eens rood!

Ik ben Maarten, 35 en sta op het punt in het welbekende huwelijksbootje te stappen. Ik slijt mijn dagen overdag als 3D CAD tekenaar voor een zwembadenfabrikant in Brabant. Sinds vorig jaar is de liefde voor Ferrari aangewakkerd en ben ik met 48 modellen een beginnend verzamelaar. Tot op heden richt ik me alleen op de 1:18 modellen, met rood als voorkeur. Mijn favoriete Ferrari is toch wel de F430.

Live life in the fast lane! Ferrari 430 Suderia!!!
Mijn Ferrari 1:18 verzameling: http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=12137

Mijn Ferrari 1:18 verzameling: http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=12137

- Montezemolo
- Contacteer:
- F40F50ENZO
- droomautoos
- Contacteer: