Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Hierbij een mini verslag van mijn bezoek 3 dagen lang aan Frankfurt waarvan 1 dag de IAA. Dit forum is model gerelateerd maar ik heb er wel wat meegenomen dus ik post het hier toch maar.
Dit weekend met 3 maaten naar de IAA in Frankfurt geweest. Werelds weekend gehad met zeer weinig slaap
Vertrek op vrijdagochtend en met vol goede moed naar Duitsland rijden. Daar aangekomen om 13:30 ingecheckt in het hotel. Spullen uitpakken en op naar het zwembad in het hotel. Lekker chillen in de sauna en bubbelbad. Rond 19:00 uur komt de taxi voorrijden. Waarheen? Geen idee, we willen uit eten en daarna stappen waar jonge mensen zijn. Chauffeur: Kein problem Na een top avond om 3 uur het bedje in om vervolgens om 7 uur alweer aan het ontbijt te zitten. Half 9 op naar de Messe. Jongens, wat is dat GROOOOOOOOOOOOOOTTTTTTTT. De RAI is er een grap bij!
Hoogtepunt was toch wel de stand van Mercedes. Zo groot als een voetbalstadion en zeer mooi opgezet. Daar 2 Blackseries 65 SL meegenomen. 1 voor mij en 1 voor Silverarrow. In de hoek zag ik opeens een aparte ruimte met de tekst GUARD erop. Ik denk, daar meoten we naar binnen. Slap verhaal houden en we mochten erin. WOW, er staat een dikke Pullman. Kregen een hele rondleiding en show en daarna een brochure van de E Guard. Toen naar BMW. 2 uur hebben we daar gezeten en gepraat met mensen van BMW. Resultaat: Brochure van de X6 en de X5 M met als toetje op de beursdag een heuze TESTRIT in de BMW X5 M te Munchen bij BMW over 2 weken Met een big smile verlieten we de stand en gingen bij de nieuwe 9-5 kijken van Saab. Echt een dikke auto. Verder nog veel meer gezien maar lang niet alles. Helaas dus voor sommige mensen modellen niet mee kunnen nemen. Sorry voor deze maar de beurs was gewoon weg te groot om 1 dag rond te lopen. In de avond weer stappen in een supervette club in Frankfurt tijdens een Hed Kendi party. Wist niet dat die Duitsers zo vet konden stappen
Bij deze wat pics van modellen en de beurs!
Mercedes stand, bijna net zo groot als een voetbalstadion
Speciaal GUARD gedeelte (pantser Mercedessen)
Nieuwe Saab, erg mooie auto
Frankfurt by night:
Hoogste gebouw van Europa
Puinhoop in de hotelkamer
De modellen:
1 SL65 voor Silverarrow, 1 Herpa BMW X6 voor Der Polizist en de Legacy en Sl65 voor mij.
Later volgen meer pics.
Verhuur van Race Simulatoren, Formule 1 auto's en Pitstop Games.
Kijk, dat willen we graag zien! Mooi verslag , er is genoeg te zien daar in Frankfurt . Volgens mij is die Mercedes "stand" iedere keer zo groot, een aantal jaar geleden zat hij volgens mij in hetzelfde gebouw. Die van BMW was toen ook gigantisch trouwens.
En natuurlijk hele dikke modellen mee terug gebracht !
Woohhww als die Mercedes stand al zo groot is, dat kan ik me voorstellen dat het inderdaad een enorme beurs moet zijn geweest!
Jammer dat je niet alle modellen hebt kunnen meenemen, maar begrijpelijk gezien de grote en drukte!
En een rit met de X5 M over twee weken
Al met al erg geslaagd voor je denk ik zo en inderdaad ook wel een duur weekendje! met toch nog een aantal mooi gescoorde modellen!