Smokey`s collectie: Nieuwe opstelling.
Re: Smokey : 15-04 houten 2e deel 4x rally P.41
zo je zit ook niet he
gr rob
gr rob
- peugeot-gek
- Schaal: 1:18

Wat zijn oude wagens toch leuk.
thx for the comments mensen
nou ja de foto`s wel natuurlijk maar de dio`s komen gewoon van de beurs. als ik ze zelf zou kunnen maken op die manier (en dat zal misschien
na wat oefening wel kunnen) dan zou het groter worden zodat ik altijd een achtergrond heb zoals een bergwand of bos.
ik moet nu telkens goochelen met de vier dio`s en de boompjes die ik heb om een beetje mooie achtergrond te krijgen (en ook nog een beetje origineel te houden steeds)
Greetz Richard

helaas nietpeugeot-gek schreef:![]()
nice pics,ook mooie dio's,maak je dit zelf.

ik moet nu telkens goochelen met de vier dio`s en de boompjes die ik heb om een beetje mooie achtergrond te krijgen (en ook nog een beetje origineel te houden steeds)
Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
die subaru is machtig,zo hoort een rally wagen er uit te zien en niet al die poes-pas! 

- FordMustangGT
Zowel het 1e deel als het 2e deel van je update zien er prima uit
Erg mooie bolides, vooral de Subaru is geweldig 

- Jolly Club
Mooie Peugeot van Kris Meeke, knappe liverii had dat ding !
De liverii van de C2 en C4 van Ogier kan mij niet bekoren, maar dat heb ik meer met Citroëns. Maar in 1:1 is Ogier momenteel zeker 'the one to watch' , hard op weg Sordo uit de tweede Citroen te jagen !
Als 'ie maar niet TE goed wordt... 

De liverii van de C2 en C4 van Ogier kan mij niet bekoren, maar dat heb ik meer met Citroëns. Maar in 1:1 is Ogier momenteel zeker 'the one to watch' , hard op weg Sordo uit de tweede Citroen te jagen !

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -

http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Die livery's zijn weer top of the bill , en weer mooi fotowerk Smokin'Richard 

- Mr. Dj M.
Op de eerste C2 inderdaad foute kleuren, maar dat maakt het wel leuk en als alles een beetje in harmonie is dan vind ik dit juist de meest gava uitvoeringen. Dikke aanwinst dus en dat geld ook voor de 207, erg mooi met die leeuw op de zijkant en ook nog met de altijd gave UK vlag!
De Sub is ook dik. Geen spoiler, maar wel veel sponsoren en het famous 555 op de auto. Owh en niet te vergeten natuurlijk ook de speciale lampen set op de neus. Goed dat je hem mee hebt genomen

De Sub is ook dik. Geen spoiler, maar wel veel sponsoren en het famous 555 op de auto. Owh en niet te vergeten natuurlijk ook de speciale lampen set op de neus. Goed dat je hem mee hebt genomen

Dank voor de credits voor de modellen en de foto`s mensen
Ik ben zelf ook erg blij met de nieuwe aanwinsten waaronder het laatste dio (die met die vangrail)
de subaru uit deze update de celica van wevers en de 306 maxi zijn voor mij de uitblinkers in deze set updates (zonder afbreuk te doen aan de rest van de modellen uiteraard
)
Greetz Richard

Ik ben zelf ook erg blij met de nieuwe aanwinsten waaronder het laatste dio (die met die vangrail)
de subaru uit deze update de celica van wevers en de 306 maxi zijn voor mij de uitblinkers in deze set updates (zonder afbreuk te doen aan de rest van de modellen uiteraard

Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:

'k Lig achter
Pittige update weer. Zoals Tom vind ik de gefikste Celica het mooist. Neemt niet weg dat de andere modellen ook wel te pruimen zijn natuurlijk
De vroege Sub bijvoorbeeld
Goed gescored!

Leuke rallyupdate
Vooral de Peugeot van Meeke vind ik heel geslaagd 

Harry: I want you to go back out on that track and hit the pace car.
Cole: Hit the pace car?
Harry: Hit the pace car.
Cole: What for?
Harry: Because you've hit every other goddamned thing out there, I want you to be perfect.
Cole: Hit the pace car?
Harry: Hit the pace car.
Cole: What for?
Harry: Because you've hit every other goddamned thing out there, I want you to be perfect.
Mooie plaatjes! Realistisch diorama.
Kun je dat ook eens in z'n geheel laten zien?
Kun je dat ook eens in z'n geheel laten zien?