Speel je in een team waar er veel wisselspelers zijn, dan is de kans groot dat je met hen samenspeelt.
Bij mindere teams met inder spelers krijg je random spelers

wat bedoel je met 1e of 2e spelen? klasse?zipperscales schreef:Hangt er vanaf of je in het 2e speelt of in het 1e. Dan begin je namelijk met spelers die dezelfde achternamen hebben als bekende spelers maar met andere voornamen. Of zijn ze gewoon echt niet leesbaar.Droes schreef:heb wat raars aan de hand met mijn fifa 10 (pc)
ik ben een Be a pro season gestart, heb mezelf een speler aangemaakt, maar nu merk ik dat er onbekende teammates meespelen in mijn ploeg??!
Spelers die echt niet in real life meespelen bij deze ploeg, ik vermoed zelfs dat er een switch in letters gebeurd is want sommige namen zijn bijna niet te lezen.
Speel ik met dezelfde ploeg in bv manager mode dan zijn de correcte spelers wel in de selectie aanwezig.
Iemand een idee?
rsh_scuderia schreef:Het gerucht doet de ronde dat Hockenheim ook in GT5 zal verschijnen.
De nieuwe versie kan mij niet echt boeien, maar de oude lay-out met de Clarck, Ost en Senna Kurve des te meer![]()
Metgeen Ost-Kurve mag ook best
en ik ben het met beide eens.jonnoT schreef:rsh_scuderia schreef:Het gerucht doet de ronde dat Hockenheim ook in GT5 zal verschijnen.
De nieuwe versie kan mij niet echt boeien, maar de oude lay-out met de Clarck, Ost en Senna Kurve des te meer![]()
Metgeen Ost-Kurve mag ook best
Helemaal mee eens. Het nieuwe Hockenheim is een gedrocht.
Ga de demo denk ik ook maar ff downloaden. Dit spel ga ik sowieso kopen, politieachtervolgingen vind ik mooiHarm-Jan schreef:Heb demo ook, kan alleen politie spelen omdat ik niemand op autolog heb die demo ook heeftkan iemand me toevoegen zodat ik die baan ook kan proberen.
18 november zou hij hier in de bus moeten vallen.
Ik zal een topic openen, dan verzamelen we ze in de openingspost en dan ook maar voor andere platformen.FordMustangGT schreef:Maar jullie hebben het nu even over online ID's, is het niet een idee om ergens op een vaste plaats een overzichtje te maken met online ID'ss onlines van leden, zoals in de openingspost? HJ heeft zijn online ID in zijn banner staan, maar zoals de online ID van Nick is bij de volgende pagina al weer ''ontzichtbaar''. Ik speel trouwens ook op de PS3, mijn ID is DutchFMGT .
Laat je even een berichtje achter in het andere topic als je het zeker weetrsh_scuderia schreef:
Ik zal mijn Nickname ook eens opzoek. Iets als gtn_rsh geloof ik
Ok, top!Harm-Jan schreef:Ik zal een topic openen, dan verzamelen we ze in de openingspost en dan ook maar voor andere platformen.FordMustangGT schreef:Maar jullie hebben het nu even over online ID's, is het niet een idee om ergens op een vaste plaats een overzichtje te maken met online ID'ss onlines van leden, zoals in de openingspost? HJ heeft zijn online ID in zijn banner staan, maar zoals de online ID van Nick is bij de volgende pagina al weer ''ontzichtbaar''. Ik speel trouwens ook op de PS3, mijn ID is DutchFMGT .