Topic voor games!

Hier kun je over alles discussiëren. Onderwerpen waarop 60 dagen niet is gereageerd worden automatisch verwijderd.
rsh_scuderia
Moderator
Schaal: 1:18

Re: Topic voor games!

Bericht door rsh_scuderia »

Precies!
Speel je in een team waar er veel wisselspelers zijn, dan is de kans groot dat je met hen samenspeelt.
Bij mindere teams met inder spelers krijg je random spelers :thump_up:
Droes

Bericht door Droes »

zipperscales schreef:
Droes schreef:heb wat raars aan de hand met mijn fifa 10 (pc)

ik ben een Be a pro season gestart, heb mezelf een speler aangemaakt, maar nu merk ik dat er onbekende teammates meespelen in mijn ploeg??!
Spelers die echt niet in real life meespelen bij deze ploeg, ik vermoed zelfs dat er een switch in letters gebeurd is want sommige namen zijn bijna niet te lezen.

Speel ik met dezelfde ploeg in bv manager mode dan zijn de correcte spelers wel in de selectie aanwezig.

Iemand een idee?
Hangt er vanaf of je in het 2e speelt of in het 1e. Dan begin je namelijk met spelers die dezelfde achternamen hebben als bekende spelers maar met andere voornamen. Of zijn ze gewoon echt niet leesbaar.
wat bedoel je met 1e of 2e spelen? klasse?
snap het niet helemaal :oops:

snap ook het nut niet wrm er uberhaupt van spelers moet gewisseld worden, twou veel leuker met de echte spelers te kunnen meespelen, toch? :doh:
Afbeelding Afbeelding
zipperscales
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door zipperscales »

Als je met je eigen speler (Virtual Pro) begint begin je in het reserve elftal, daar spelen random spelers en wissels van het hoofdelftal in. Random spelers heten bijvoorbeeld Piet Huntelaar of Klaas Kuijt, ze gebruiken bestaande achternamen namelijk. Als je dan beter speelt, kom je vanzelf in het hoofdteam. Moet je maar eens goed kijken in het menu van je virtual pro. Daar staat reserve team of main squad.
Voor het meeste nieuws qua verzameling ook op twitter: http://www.twitter.com/scaleznl
rsh_scuderia
Moderator

Het gerucht doet de ronde dat Hockenheim ook in GT5 zal verschijnen.
De nieuwe versie kan mij niet echt boeien, maar de oude lay-out met de Clarck, Ost en Senna Kurve des te meer :drool:
Metgeen Ost-Kurve mag ook best :ja:
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

rsh_scuderia schreef:Het gerucht doet de ronde dat Hockenheim ook in GT5 zal verschijnen.
De nieuwe versie kan mij niet echt boeien, maar de oude lay-out met de Clarck, Ost en Senna Kurve des te meer :drool:

Helemaal mee eens. Het nieuwe Hockenheim is een gedrocht.
v8-vette

Bericht door v8-vette »

jonnoT schreef:
rsh_scuderia schreef:Het gerucht doet de ronde dat Hockenheim ook in GT5 zal verschijnen.

Helemaal mee eens. Het nieuwe Hockenheim is een gedrocht.
en ik ben het met beide eens. :)
ik ga morgen m'n logitech driving force gt ophalen :dance:
ook al ben ik meer van de simulatie racing toch maar de demo van nfs hot pursuit gedownload en hij's machtig! :worshippy:
most wanted wordt even van de kaart geveegd: alle auto's kunnen beschadigd worden,en de politie auto's zijn ook niet voor de poes ( 370z,veyron,mclaren f1 etc.)
hebben ze ook wel nodig want de 'boeven' rijden in (om er maar een paar te noemen) aston martin one-77,murcielago sv,mclaren mp4-12c porsche 918 etc. :dance:

volgens EA blijft de demo nog beschikbaar tot 9 november dus wie hem nog wil spelen moet opschieten.
net zoals de makers van gt5 die ook wel eens mogen opschieten :D
mercedes fan

Bericht door mercedes fan »

Heb hem ook eventjes gedownload, erg jammer dat ze niet eens de moeite hebben genomen een interior-vieuw te maken :thump_down2:
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti Afbeelding
Harm-Jan
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Harm-Jan »

Heb demo ook, kan alleen politie spelen omdat ik niemand op autolog heb die demo ook heeft :( kan iemand me toevoegen zodat ik die baan ook kan proberen.

18 november zou hij hier in de bus moeten vallen.
Nick

Bericht door Nick »

Hier is het ook van dat, kan enkel politie doen en dat ligt wat tegen mijn principes :mrgreen:

Mijn ps3 id is skunk2racing , voeg me gerust toe.
Afbeelding
Harm-Jan
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Harm-Jan »

Heb je erbij gezet, voor iedereen die het ook wil kun je me toevoegen ;)

nick staat hieronder en hier :wink: : harmjan85
rsh_scuderia
Moderator

:think:

Ik zal mijn Nickname ook eens opzoek. Iets als gtn_rsh geloof ik :)
FordMustangGT

Bericht door FordMustangGT »

Harm-Jan schreef:Heb demo ook, kan alleen politie spelen omdat ik niemand op autolog heb die demo ook heeft :( kan iemand me toevoegen zodat ik die baan ook kan proberen.

18 november zou hij hier in de bus moeten vallen.
Ga de demo denk ik ook maar ff downloaden. Dit spel ga ik sowieso kopen, politieachtervolgingen vind ik mooi :cool: Maar ik wacht eerst op de GT5 en dan koop ik dit spel wel een keer tweedehands of misschien dat het tegen die tijd ook wel afgesprijsd in de winkels ligt, aangezien ik toch enige tijd zoet zal zijn met GT5 :P

Maar jullie hebben het nu even over online ID's, is het niet een idee om ergens op een vaste plaats een overzichtje te maken met online ID'ss onlines van leden, zoals in de openingspost? HJ heeft zijn online ID in zijn banner staan, maar zoals de online ID van Nick is bij de volgende pagina al weer ''ontzichtbaar''. Ik speel trouwens ook op de PS3, mijn ID is DutchFMGT .
Afbeelding
Harm-Jan
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Harm-Jan »

FordMustangGT schreef:Maar jullie hebben het nu even over online ID's, is het niet een idee om ergens op een vaste plaats een overzichtje te maken met online ID'ss onlines van leden, zoals in de openingspost? HJ heeft zijn online ID in zijn banner staan, maar zoals de online ID van Nick is bij de volgende pagina al weer ''ontzichtbaar''. Ik speel trouwens ook op de PS3, mijn ID is DutchFMGT .
Ik zal een topic openen, dan verzamelen we ze in de openingspost en dan ook maar voor andere platformen.
Harm-Jan
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Harm-Jan »

rsh_scuderia schreef::think:

Ik zal mijn Nickname ook eens opzoek. Iets als gtn_rsh geloof ik :)
Laat je even een berichtje achter in het andere topic als je het zeker weet :wink:
FordMustangGT

Bericht door FordMustangGT »

Harm-Jan schreef:
FordMustangGT schreef:Maar jullie hebben het nu even over online ID's, is het niet een idee om ergens op een vaste plaats een overzichtje te maken met online ID'ss onlines van leden, zoals in de openingspost? HJ heeft zijn online ID in zijn banner staan, maar zoals de online ID van Nick is bij de volgende pagina al weer ''ontzichtbaar''. Ik speel trouwens ook op de PS3, mijn ID is DutchFMGT .
Ik zal een topic openen, dan verzamelen we ze in de openingspost en dan ook maar voor andere platformen.
Ok, top! :thump_up:
En jazeker, mijn bedoeling was ook voor andere platformen. Tot de zomervakantie was ik nog echte Xbox360 speler. Deze Xbox 360 was van de eerste generatie en heeft het lang vol gehouden, maar is uiteindelijk ook bezweken door de Ring of Death. Daarvoor had ik mijn eerste console een Playstation 2, dus in de zomervakantie weer de overstap gemaakt naar de Playstation, in de vorm van de PS3. :wink:
Afbeelding
Plaats reactie