Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
TOP-modelletje is dat! Heb zelf exact dezelfde, ook de nummer 18. Als je de body eraf hebt, moet je eens kijken naar de grill, die kan ook open, via een lange pin die in de cockpit uitkomt. Bij mij werkte het niet helemaal soepel en ging hij maar enkele milimeters open.
Mvgr, NEMO
Die van mij staat overigens te koop...
Current collection: 31 models. Latest addition: Exoto Tyrrell 003, Exoto Lotus 72D, Exoto Porsche 935 Turbo, Exoto Porsche 917-30.
Coming soon: CMC Ferrari Dino 156 "Sharknose" #2 I hope...
Mooi modelletje Danny.
Alleen is het wel duidelijk een wat oudere CMC getuige de grote schroeven en bijvoorbeeld de haak in het interieur.
Ook zie ik dat bijvoorbeeld het klepje van de tankdop niet helemaal passend is. Klopt dat?
rsh_scuderia schreef:Mooi modelletje Danny.
Alleen is het wel duidelijk een wat oudere CMC getuige de grote schroeven en bijvoorbeeld de haak in het interieur.
Ook zie ik dat bijvoorbeeld het klepje van de tankdop niet helemaal passend is. Klopt dat?
Voor de rest een prima model. Op naar de Birdcage
als je op dit soort puntjes gaat zitten letten (schroefjes) moet ik je idd gelijk geven, dit is bij de 300 SLR allemaal net even iets fijner afgewerkt
tankdop sluit idd niet mooi aan, het enigste minpuntje dat ik heb kunnen ontdekken aan dit model..
wat betrefd de maserati... woho knows
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti