Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ja Peter , mooie koopjesjacht moet ik zeggen, die R5 Turbo ziet er fantastisch uit, stond vroeger geregeld bij m'n ouders in de straat ,en kon toen de verleiding niet weerstaan om er telkens een rondje rond te wandelen. Geweldige bak met die uitgekaste kont en die motor in the back of your neck
Groetjes aan Anja en the kids,Bondracer
PS hoe is het met de F40 afgelopen
Bondracer schreef:Ja Peter , mooie koopjesjacht moet ik zeggen, die R5 Turbo ziet er fantastisch uit, stond vroeger geregeld bij m'n ouders in de straat ,en kon toen de verleiding niet weerstaan om er telkens een rondje rond te wandelen. Geweldige bak met die uitgekaste kont en die motor in the back of your neck
Groetjes aan Anja en the kids,Bondracer
PS hoe is het met de F40 afgelopen
hey guy,ja die turbo heeft inderdaad echt wel iets onweerstaanbaar,supersnel voor die tijd met de motor achterin mooi breed kontje echt special,staat mooi naast mijn v6 clio nu!!
i.v;m de f40 wel daar zal je binnenkort wel meer over horen
gr aan je vrouwtje
maikel schreef:Die Renault 5 turbo is werkelijk prachtig van welke fabrikant is die
hallo maikel,op de onderkant staat universal hobbies op ,van dit merk nog nooit gehoord maar héél mooi afgewerkt ben er een beetje van verschoten om eerlijk te zijn
coolpappa04 schreef:[..]
hallo maikel,op de onderkant staat universal hobbies op ,van dit merk nog nooit gehoord maar héél mooi afgewerkt ben er een beetje van verschoten om eerlijk te zijn
Ik geloof dat dit hetzelfde merk is als waar de James Bond modellen door zijn gemaakt
Maar voor €10,- heb je echt goede inkopen kunnen doen Die R5 is zo dik he