Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Succes met de restauratie van de mini Robbert-Jan , en mocht je ooit ook nog willen stoppen met Astons te verzamelen stuur me maar een PB of Email., maar ik vermoedt dat dit niet zal gebeuren , ik zou ze ook niet kunnen wegdoen , als het aan mij lag neem ik ze mee de kist in
Bondracer schreef:Succes met de restauratie van de mini Robbert-Jan , en mocht je ooit ook nog willen stoppen met Astons te verzamelen stuur me maar een PB of Email., maar ik vermoedt dat dit niet zal gebeuren , ik zou ze ook niet kunnen wegdoen , als het aan mij lag neem ik ze mee de kist in
Bondracer schreef:Succes met de restauratie van de mini Robbert-Jan , en mocht je ooit ook nog willen stoppen met Astons te verzamelen stuur me maar een PB of Email., maar ik vermoedt dat dit niet zal gebeuren , ik zou ze ook niet kunnen wegdoen , als het aan mij lag neem ik ze mee de kist in
he ik ben er ook nog hé
nee serieus,veel plezier met je 1:1 project makker,en we zullen nog wel van je horen zeker!
De Mini is wel het beste 1:1 alternatief voor modelauto's Heel begrijpelijk dat je daar nu meer aandacht aan geeft, RJ. Veel succes met de restauratie en veel sleutelplezier.
Up-dates met de Mini restauratie zijn ook erg leuk. Vooral met zwoegende RJ
Mocht je de Jag XJ 13 weg doen, stuur dan effe een PBje
Ricardo schreef: wat is helaas. je hebt er straks wel wat moois voor denk ik
Zo is het. Ik heb nu ook erg veel plezier in het demonteren en mooi maken van de body. Alleen nog de subframes eraf en koppelingsgedoe en remshit eraf, en dan kan de body 100% aandacht krijgen. Moet nog wat gelast worden, aantal nieuwe panelen en ik ben van plan om er een bumperloze kont van te maken. Lekker rond. Plannen genoeg dus. Zal hier af en toe een foto zetten!
Al het groene (AM's en Jags) in de verzameling blijft sowieso. Misschien gaan de Gulfjes e.d. het veld ruimen.
Haha, Tim. Zou wel stoer zijn jah. Exclusief is het inderdaad niet meer.
Veel mensen heb dat al geprobeerd. Het blok moet dan idd achterin of de neus iets verlengd worden.
In de breedte moet het passen volgens mij.
Gisteren weer wat hebbedingetjes gekocht:
Een Speedwell oliedrukmeter en een mooi houten stoer. Alleen het alu moet even gepolijst worden.