Zoals beloofd eigen fotowerk van de Ferrari F430 GT2 van AutoBarn
('s avonds met flits, bij daglicht lukt me beter)
Met de Ferrari F430 won het team van Risi Competizione met Mika Salo en Jaime Melo als coureurs voor de 2e keer de GT2 titel in de ALMS. (voor degenen die Motors TV niet op de kabel hebben, de American Le Mans Series is echt een geweldige raceklasse met veel strijd en schitterende wagens). Risi Competizione is het race team van Ferrari dealer Risi uit Houston. Dit jaar won het Risi team 8 van de 12 races in de ALMS. Deze uitvoering won de 12 uur van Sebring, dit is tevens één van de "closest finishes" ooit, na 12 uur rijden wist Melo de Flying Lizard Porsche in de laatste ronde te halen en met 0,202 voorsprong de 12 uur van Sebring te winnen.
Het model is van AutoBarn, het is een gebouwde kit obv een BBR en er zijn er maar 50 van gebouwd, dit is nr 28. Model staat op een mooi Schedoni leren plateau. De bouwer verstaat zijn vak uitstekend

, de lak en de decals zijn super strak. Ik heb ook de F430 van Risi uit 2006 van Gasoline/BBR maar deze is minstens zo goed gebouwd. Ben er erg blij en ook het feit dat ik dit model voor een erg mooie prijs gewonnen heb op Ebay maakt het het nog leuker