F1 2007
- Erikderaaf
- Schaal: 1:18
als we dan toch bezig zijn
voor de tifosi fans met muziek
http://www.youtube.com/watch?v=eXS6Ia5xS3A

voor de tifosi fans met muziek
http://www.youtube.com/watch?v=eXS6Ia5xS3A
- hanzjepanzje
Omdat Vodafone nu bij McLaren de enige sponsor lijkt die er toe doet. Groot op de wagen op verschillende plekken en natuurlijk GIGANTISCH op het overall. Bij Mclaren krijgt Vodafone dus veel meer ruimte dan bij Ferrari. Snappez vous?Markopolo schreef:Die snapt ik ff nie

Groeten, Hans
--
F93a Alesi, F575GTC Kyosho
--
- hanzjepanzje
-
- Moderator
- Schaal: 1:18
- hanzjepanzje
In tegenstelling tot de interim livery van Sauber die ik gister heb gepost, kwam ik deze vandaag tegen:

Heidfeld zou wel denken "ik gooi het bijltje er nog niet bij neer" met zijn ontzettende Lumberjack-apparaat en maakt hij van Sauber het lelijkste formule 1 team (ooit?). Zou hij ook een rood/wit geblokt overall krijgen?
Ik vind de vrijwel compleet blauwe wagen een stuk mooier de wit-blauwe. Wel appart dat de blauw volgens mij veel te donker is om de huisstijl-blauw van BMW te zijn...
(foto's: http://www.racefreaks.nl)

Heidfeld zou wel denken "ik gooi het bijltje er nog niet bij neer" met zijn ontzettende Lumberjack-apparaat en maakt hij van Sauber het lelijkste formule 1 team (ooit?). Zou hij ook een rood/wit geblokt overall krijgen?
Ik vind de vrijwel compleet blauwe wagen een stuk mooier de wit-blauwe. Wel appart dat de blauw volgens mij veel te donker is om de huisstijl-blauw van BMW te zijn...

(foto's: http://www.racefreaks.nl)
Groeten, Hans
--
--

RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.

- hanzjepanzje
- Jolly Club
Woehahaha
Dit ploegje wordt het mikpunt van hoon en spot in 2007, ralf en Trulli zijn zóóóó 2006 
Het viertal zit er als een stelletje ingedutte VMBO-ers achter hun desk, is dit de uitstraling waar BMW voor geacht wordt geld op tafel te leggen ??
Vettel (de man met het Playmobil-haar) is zo afgeleid door de manier waarop de TL-bakken zijn opgehangen dat 'ie niet in de gaten heeft dat Glock het papiertje met zijn zorgvuldig voorbereide tekst snel uit zijn hoofd leert om straks ook quasi-voorbereid ten ijs te komen.
En Heidfeld, ik heb hem al vaker afgeschreven, en doe het graag weer.
Als Jolly niet lekker in zijn vel zit, besteedt hij ook geen minuut tijd aan zijn uiterlijk. Zo te zien is Jolly niet de enige
Ik had niet in de directie van BMW moeten zitten, met enige zeggenschap over het F1-project. Eerste indruk: een -3 , the only way is up

Het viertal zit er als een stelletje ingedutte VMBO-ers achter hun desk, is dit de uitstraling waar BMW voor geacht wordt geld op tafel te leggen ??
Vettel (de man met het Playmobil-haar) is zo afgeleid door de manier waarop de TL-bakken zijn opgehangen dat 'ie niet in de gaten heeft dat Glock het papiertje met zijn zorgvuldig voorbereide tekst snel uit zijn hoofd leert om straks ook quasi-voorbereid ten ijs te komen.
En Heidfeld, ik heb hem al vaker afgeschreven, en doe het graag weer.
Als Jolly niet lekker in zijn vel zit, besteedt hij ook geen minuut tijd aan zijn uiterlijk. Zo te zien is Jolly niet de enige

Ik had niet in de directie van BMW moeten zitten, met enige zeggenschap over het F1-project. Eerste indruk: een -3 , the only way is up

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
St. Paul schreef:Geen fout woord over TIMMEEEEEEEEEEEEEEH.
Heidfeld wil gewoon aandacht want met zijn prestaties gaat dat niet lukken.

Het is te merken dat het komkommertijd is, discussieren over een wel of niet mooie overall, het kapsel van Alonso, de sik van Nick en de rest van de BMW meisjes

Iemand nog een koekje?