Ik ben heel erg in mijn nopjes met dit model. Dacht dat de HSV gewoon een monaro wet wat andere bumpers en een spoilertje was, maar het blijkt dus een compleet (bijna compleet tenminste, hij lijkt wel veel op de monaro) andere auto te zijn. Waar de monaro 2 deuren heeft, heeft deze er bijvoorbeeld al 4.
Zo wordt het opeens wel weer een leuke gezinswagen natuurlijk, lekker sexy uiterlijk, en nog eens een dikke 400 pk onder je rechtervoet. Waarom verkoop Opel deze wagen niet hier in Nederland??
Trouwens, ik las laatst dat de 4-deurs holdens van Autoart vrij zeldzaam zijn, klopt dit? Ik vermoed zelf van niet, anders had Toms er vast wel meer voor gevraagd dan de luttele €35,- die ik nu neer mocht leggen voor dit model.
Enniewegs, genoeg geleuterd, hier zijn de foto's van deze "red devil"

let niet op de kleur, die is de schuld van de flitser.

Leuk hé? die achterdeur.

Ik vind het alleen een beetje jamer dat die versnellingspook er nogal l*llig uitziet

prachtige velgen, en weer eens schitterende remklauwen.

Op deze en de volgende foto's lijkt de kleur wat meer op het echt, deze zijn zonder flits genomen..

Lekker kontje hé?

En samen met zijn broertjes, en zijn amerikaanse Neef.
Oplettende lezers en forummers zullen hier de Welly Pontiac GTO Ram-Air 6 missen... Die heb ik weer terug de doos in gestopt en op marktplaats gegooid. Vond m toch iets te veel op speelgoed lijken. Denk je er anders over, en heb je toevallig
- te veel geld
- een grijze Holden van Autoart (monaro of HSV, weet nu ook niet meer welke het is, want ik heb foto's gezien van beide in het grijs)
- Een gifgroene Holden Monaro van autoart over
- Een pontiac GTO '05 model (behalve de paarse) van Ertl
En zie je een ruil tegen de Welly Ram-Air wel zitten? PM dan gerust.
Oh ja,
Deze kwam van de week ook nog binnen,

een stadsbus uit Eisenach in 1:87, ik ben ooit eens in die stad op vakantie geweest, en vond het wel een mooi modelletje, dus meteen maar meegenomen. Of hoort dit spul hier niet?