Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Heb van de week weer 8 modellen mogen ontvangen van de postbode
Foto's zal ik morgen of overmorgen wel plaatsen.
Ik heb nu definitief besloten om alle Le Mans winnaars vanaf 1984 (mijn geboorte jaar) te verzamelen.
Ik heb al ontdekt dat IXO alle LM winnaars is aan het uitbrengen.
Dus daarvan zullen er enkele naar hier komen.
Bij het zien van je mooie aanwinsten moest ik ff terug naar pagina 1 om te zien wat je verzamelgebied is maar die is heel erg breed en maandloonopmakerig
Schumi28 schreef:Bij het zien van je mooie aanwinsten moest ik ff terug naar pagina 1 om te zien wat je verzamelgebied is maar die is heel erg breed en maandloonopmakerig
Thanks, wat ik verzamel staat in de titel van dit topic.
"Race/Rally/Le Mans"
De 312T en de Tyrrell zijn echt bizar mooie F1 bakken!! Dat waren nog eens tijden en was tenminste elke F1 wagen nog herkenbaar en met karakter. Heb zelf de 312T van Minichamps met coureur. Zo op het oog weinig verschil tussen de MC en de IXO.