Zo, eindelijk weer tijd gemaakt om een fotootje van m'n nieuwste aanwinst te maken; de 911 3,6 turbo van Spark, net nieuw uit. Zodoende ook weer een kleine update. Ik heb intussen nog een aantal modelletjes bij gekocht, komend voorjaar zal ik weer eens wat overzichtsfoto's posten.
Ik ben zelf aardig van onder de indruk van dit Spark modelletje. Spark heeft voor dit jaar wat 911-straatversies betreft nog een 3-tal lekkernijen op stapel staan. Een 993 RS in speedgelb (is ook net uit), concurrent van het soortgelijke minichamps model, met veel mooiere details zo op de foto te zien. Daarnaast komen nog een gele 993 Turbo S (ken ik in 1:43 nog niet van andere merken) en nog een 964 RS lightweight. Minichamps krijgt er concurrentie bij (voor zover gezien hun belang in Spark) denk ik en misschien drukt dit de overdreven prijzen van de oudere minichamps modellen, zoals hun RS-en en GT2's eens een keer.
Hieronder de Spark turbo, met als contrast z'n speedgele Minichamps broertje. Kijk en vergelijk.......