Yard find
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Re: Yard find
Pas maar op met accuzuur en dergelijke, slecht voor je gezondheid! plus het brand je vel van je handen en volgens mij smelt het plastic, dus dat lijkt me niet de bedoeling.
- buttonfreak
- Schaal: 1:64
- Contacteer:
Mijn autootjes die jaren in de zandbak zaten hadden verroeste asjes, verweerde ruitjes en lelijke lak, maar de daaronder was het metaal net zoals toen ie uit de verpakking kwam. Dat is dan wel 3 inch, maar ik ben er zeker van dat zamac op grotere schaal niet iets anders gaat geven. Onder water zetten helpt zowiezo niks, want dan komt er geen zuurstof bij dus zal ie niet roesten...
- Tom_Aston-Martin
Heeft er niemand een rode Toyota Pickup die hij à la TopGear kan martelen?
Even langs de schuurmuur halen, een dag in zee (wel handig om 'm eerst even ergens aan vast te maken), door een caravan heen rijden (ik voorzie een practisch probleem), even door het vuur en dan op het dak van een op te blazen slooppand (hoe vind je'm terug?).
Even langs de schuurmuur halen, een dag in zee (wel handig om 'm eerst even ergens aan vast te maken), door een caravan heen rijden (ik voorzie een practisch probleem), even door het vuur en dan op het dak van een op te blazen slooppand (hoe vind je'm terug?).
- BasPlankgas
- Schaal: 1:18
zo ver ik weet is er geen toyota pick up in 1:18... je kunt misschien een dodge ram van erlt of ford f150 van erlt of maisto, of de chevcolorado van maisto gebruiken.
maar de Chevrolet Fleetside Pickup uit 1972 van Highway 61 komt het dichstbij. alleen de kleur niet en hij kost 65 euro ofso... anders zou ik voor de f150 gaan (erlt)

maar de Chevrolet Fleetside Pickup uit 1972 van Highway 61 komt het dichstbij. alleen de kleur niet en hij kost 65 euro ofso... anders zou ik voor de f150 gaan (erlt)

Terug van weggeweest!
Collectie
Collectie
- Montezemolo
- Contacteer:
Zo staat de Daytona er op dit moment bij

Nu wordt het tijd dat de hete zon gaat branden
Montezemolo

Nu wordt het tijd dat de hete zon gaat branden

Montezemolo

Modelautoforum: 100% ADH
- Tom_Aston-Martin
- Montezemolo
- Contacteer:
Echt niet !! hij blijft lekker staanTom_Aston-Martin schreef:ff in bad en hij is weer als nieuwhopen dat de lak nog gaat verslechteren!

Montezemolo

- BasPlankgas
Die ranger is perfect!! het lijkt me alleen wel lastig uitvoerbaar.
corectie: toch niet helemaal,

maar t komt wel dichtbij
leuke foto's mont!
ziet er zeer leuk uit.
corectie: toch niet helemaal,

maar t komt wel dichtbij

leuke foto's mont!

Terug van weggeweest!
Collectie
Collectie
- galleria ferrari
kenelijk moeten we die autos nog zeker 10 jaar in het water/tuin voordat ze gaan tja...ontbinden
Gr. Dimitry

Gr. Dimitry

mazda, zoom zoom

- BasPlankgas
binnekort koninginendag!! ben in iedergeval van plan om naar leuke goedkope modeleen te scoren en 1 wat minder mooi model, voor de tuin

Terug van weggeweest!
Collectie
Collectie
- galleria ferrari
zo tijd voor een update het water bogon zo verschrikelijk te stinken dat ik de citoen er wel uit moest halen dat heb ik gedaan maar nartuurlijk die hele auto zat vol met drap na een lekker bad heb ik hem helemaal uitmekaar gehaald en nog een keer goed geschropt om te kijken of er nou wat gebeurd is
op het eerste gezicht is er niet aan de hand

maar als we even goed inzoemen zien we toch dat het zout wat aanslag veroorzaakt heeft

maar niet alleen het metaal heeft de sterke arm der natuur gevoeld nee ook het plastick heeft dat ondervonden het is behoorlijk opgezet en het groom is wat afgesleten

nou ik heb hem weer in elkaar gezet wat een gedoe met al dat opgezette plastick maar na veel duwen en trekken zit hij weer in elkaar

maar de stijd voor de ds is nog niet gestreden onee!

nog wat water

nou de ds mag verder met een leven bij de ``boer``
Gr. Dimitry
p.s. de reden dat het plastick is opgezet is mij al duidelijk de stank is niet te harden
op het eerste gezicht is er niet aan de hand

maar als we even goed inzoemen zien we toch dat het zout wat aanslag veroorzaakt heeft

maar niet alleen het metaal heeft de sterke arm der natuur gevoeld nee ook het plastick heeft dat ondervonden het is behoorlijk opgezet en het groom is wat afgesleten

nou ik heb hem weer in elkaar gezet wat een gedoe met al dat opgezette plastick maar na veel duwen en trekken zit hij weer in elkaar

maar de stijd voor de ds is nog niet gestreden onee!

nog wat water

nou de ds mag verder met een leven bij de ``boer``
Gr. Dimitry

p.s. de reden dat het plastick is opgezet is mij al duidelijk de stank is niet te harden

mazda, zoom zoom

Ik ben benieuwd wat ik krijg als ik een model in koningswater mik.... vast niet goed voor de gezondheid.
Ik denk dat die daytona inderdaad pas slecht gaat worden op het moment dat de zon er vol op gaat branden.
Ik denk dat die daytona inderdaad pas slecht gaat worden op het moment dat de zon er vol op gaat branden.

#1:18 7 - #1:43 6 - #1:87 6
- Montezemolo
- Contacteer:
De daytona heeft de laaste dagen lekker staan te bakken
Montezemolo
Binnenkort de foto's

Montezemolo

Binnenkort de foto's