Montezemolo
Porsche+Ferrari F40 p.6
- Montezemolo
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
-
rsh_scuderia
- Moderator
Re: Update: Witte Ferrari p.4
Een witte F40, dat is toch wel heiligschennis....
- Parotech
- Contacteer:
Hoe bedoel je?rsh_scuderia schreef:Een witte F40, dat is toch wel heiligschennis....
Mvg, Laurent 
-
rsh_scuderia
- Moderator
Er is een Zwitser die zijn F40 wit heeft laten spuiten, maar hij behoort natuurlijk gewoon rood te zijn, of misschien zwart.
Het blauw kon ik ook nog wel waarderen als fantasiekleur, maar wit is toch wel heel erg Audi A4/Mercedes C-klasse.
Het blauw kon ik ook nog wel waarderen als fantasiekleur, maar wit is toch wel heel erg Audi A4/Mercedes C-klasse.
- Parotech
- Contacteer:
Tja ik vind het iig zeer goed staan, gewoon omdat je die kleur bijna nooit ziet op een F40.rsh_scuderia schreef:Er is een Zwitser die zijn F40 wit heeft laten spuiten, maar hij behoort natuurlijk gewoon rood te zijn, of misschien zwart.
Maar smaken verschillen he
Mvg, Laurent 
Wel appart trouwens zo`n maagdelijke kleur op een auto die al zo vaak op de weg misbruikt is
Mooie aanwinst weer hoor
(ook in wit!)
Greetz Richard
Mooie aanwinst weer hoor
Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
he dat ziet er erg mooi uit en ik heb ook nog twee van deze modellen op de kast staan.
-
rsh_scuderia
- Moderator
Zeker, en gelukkig maarParotech schreef:Tja ik vind het iig zeer goed staan, gewoon omdat je die kleur bijna nooit ziet op een F40.rsh_scuderia schreef:Er is een Zwitser die zijn F40 wit heeft laten spuiten, maar hij behoort natuurlijk gewoon rood te zijn, of misschien zwart.
Maar smaken verschillen he
- model1op43
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Leuk model, maar ik ben een beetje teleurgesteld ...
Ik had de kop van de thread een beetje te snel gelezen: "Witte Ferrari p.4" en dacht dat je een model van een witte Ferrari 330 P4 had gekocht ...
Die had ik graag gezien 
Ik had de kop van de thread een beetje te snel gelezen: "Witte Ferrari p.4" en dacht dat je een model van een witte Ferrari 330 P4 had gekocht ...
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en
- Mercedes_Freak
- Contacteer:
dat witte jasje staat hem beeldig ! 
- Parotech
- Contacteer:
Dank u
En ik verzamel ook alleen de straatversies
Uit nieuwsgierigheid ... ook 2 witte?
Oei kzal in het vervolg dus duidelijker moeten zijnmodel1op43 schreef:Leuk model, maar ik ben een beetje teleurgesteld ...![]()
Ik had de kop van de thread een beetje te snel gelezen: "Witte Ferrari p.4" en dacht dat je een model van een witte Ferrari 330 P4 had gekocht ...Die had ik graag gezien
Thanks.rudie20vt schreef:he dat ziet er erg mooi uit en ik heb ook nog twee van deze modellen op de kast staan.
Mvg, Laurent 
Wat vind je dan van de witte 288 GTO van Chris Evans?rsh_scuderia schreef:Een witte F40, dat is toch wel heiligschennis....
-
rsh_scuderia
- Moderator
Precies hetzelfde.GTE schreef:Wat vind je dan van de witte 288 GTO van Chris Evans?rsh_scuderia schreef:Een witte F40, dat is toch wel heiligschennis....
De rode die uit de Kroymans collectie komt en nu te koop staat is zoals die hoort te zijn; rood
Mee eens. Met uitzondering voor s/n 47649, één van de vier (en de laatste nog bestaande) prototipes van de 288 GTO. Die is geel (fabriek af).
- Parotech
- Contacteer:
3XFerrari Update p.6

Sorry voor crappy foto's, aangezien het buiten te donker is heb ik ze maar binnen geschoten
Bburago Ferrari 348TB:

En wist eindelijk wat te doen met de F40 velgen

Hotwheels/Mattel Ferrari F512M:

Altijd al uniek geweest in mijn ogen ...
En deze kreeg ik er gratis bij omdat de ruitenwissers ontbreken en het rechter voorwiel vastgeplakt is,
Majorette Ferrari 365GTS/4 Daytona Spider:

Mvg, Laurent