Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Bedankt voor de reacties!!! Ja ik moet echt weer eens een digitale camera lenen of mijn vader dwingen er een te kopen (in ieder geval vóór Genève)!!! Enne mijn adres blijft geheim, hoewel je toch over de dozen in mijn kamer struikelt!!!
Ik ben echt verliefd op de Murcielago, zou je daar nog wat detail foto's van kunne maken en ze hier op het forum zetten? Ik heb zelf vorige week nog een oranje gekocht, ook van Autoart. Als ik hem binnen heb zal ik ook wat foto's plaatsen.
Ik ben echt verliefd op de Murcielago, zou je daar nog wat detail foto's van kunne maken en ze hier op het forum zetten? Ik heb zelf vorige week nog een oranje gekocht, ook van Autoart. Als ik hem binnen heb zal ik ook wat foto's plaatsen.
Bedankt voor alle complimenten!!!
Je hebt geluk dat ik deze al wat langer heb en dus mooiere foto's!!!
Hij is mooi hè!!!
Dit model wil ik ook nog wel eens kopen, maar kost erg veel geld. Zou ik misschien mogen vragen hoe duur deze was. Ik heb hem namelijk bij een winkel in de buurt gezien en daar was ie volgens mij net iets boven de 100 euro. Hij zou wel mooi staan naast mijn oranje Murcielago!
Dit model wil ik ook nog wel eens kopen, maar kost erg veel geld. Zou ik misschien mogen vragen hoe duur deze was. Ik heb hem namelijk bij een winkel in de buurt gezien en daar was ie volgens mij net iets boven de 100 euro. Hij zou wel mooi staan naast mijn oranje Murcielago!
Hmmm ik heb er ?108 voor betaald, misschien teveel maar als je kijkt wat hij nu waard is!!! Maarre als je hem echt zo mooi vindt en voor die prijs zou ik het zeker doen!!!
Ben verre van een Lambo liefhebber, maar deze Murcielago is echt zéér schoon.. Kheb hem ook al enkele keren gezien in het oranje of geel dan maar toen viel die niet zo op..
Maar met deze kleur echt
En de 911 GT3 RS met blauwe velgen is natuurlijk ook
Mooie wagens heb je hoor, en nog wat zeer exclusieve erbij ook ook grappig met die uitgaven van GTO erachter, ik heb er sinds de Rai een abbonement op tis echt een topmagazine. Maar ik dacht jouw nickname was CARROS
Bracer schreef:Mooie wagens heb je hoor, en nog wat zeer exclusieve erbij ook ook grappig met die uitgaven van GTO erachter, ik heb er sinds de Rai een abbonement op tis echt een topmagazine. Maar ik dacht jouw nickname was CARROS
Mijn CARROS tijdschriften liggen hier netjes op een stapel op mijn bureau, staan niet de 1:1's op waar ik modellen van heb (tot nu toe ), meer de chicere auto's dan de extreem sportieve!!!
Zo na bijna drie jaar in mijn eigen topic niet gepost te hebben bij deze weer eens wat nieuws.
Had gewoon zin om weer eens fotootjes te maken van een paar modellen, verwacht er meer als het weer de komende week toelaat.