Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ik heb 2 jaar gewacht op de release, maar ik ben er achter gekomen dat de hardtop er niet af kan wat het verschil met de coupe toch wat kleiner maakt. Dus nog maar even denken of ik hem koop
Ik heb 2 jaar gewacht op de release, maar ik ben er achter gekomen dat de hardtop er niet af kan wat het verschil met de coupe toch wat kleiner maakt. Dus nog maar even denken of ik hem koop
hey maarten,
idd jammer dat hij er niet af kan maar vind het bolle kapje net het mooiste van de auto, zou de kap er wel af kunnen heb je weer het zelfde model als de roadster, de auto heeft van beide wat weg. maar vind hem zelf wel een topper zeker in het zwart!
hey maarten,
idd jammer dat hij er niet af kan maar vind het bolle kapje net het mooiste van de auto, zou de kap er wel af kunnen heb je weer de gewone het zelfde model als de roadster, de auto heeft van beide wat weg. maar vind hem zelf wel een topper zeker in het zwart!
Zeker, het is een prachtig hardtopje, maar het is zonde dat het mooie interieur zo moeilijk te zien is. In het zwart komt het chroom super uit