Is een heel zwaar model, herinner ik me van de Restomod versie die ik ooit had...
Inderdaad erg zwaar, daarom staat ie helemaal onderaan in m'n vitrinekastDaveysFlow schreef:GMP altijd mooi!![]()
Is een heel zwaar model, herinner ik me van de Restomod versie die ik ooit had...
Dit is niet de wagen die ik in Amsterdam ben gaan halenschuifelhoofd schreef:Wow, wauw, wauwzers, en nog een jawadde! Wat een lekkernij!![]()
En in een schitterende kleurstelling. Voor zo'n prachtstuk was ik ook die afstand gereden!
Congrats, Sven! (al is het niet gemeend want daar ben ik stikjaloers op!)
Ik sluit me aan bij inspector gadget!schuifelhoofd schreef:Wow, wauw, wauwzers
Dank je. Op Markplaats ben ik 'm al meer dan eens tegengekomen, dus die vind je welNelis schreef:Erg gaaf de Mustang GT 390 uit de film Bullit. Moet ik ook nog eens toevoegen aan de verzameling hier.
Klopt, heb er geen haast mee. Er komt weer genoeg moois aan dit jaar, de wishlist wordt alleen maar langer en langer!Svenson1983 schreef:Dank je. Op Markplaats ben ik 'm al meer dan eens tegengekomen, dus die vind je welNelis schreef:Erg gaaf de Mustang GT 390 uit de film Bullit. Moet ik ook nog eens toevoegen aan de verzameling hier..
Een wishlist die alsmaar langer wordt, ik kan erover meepratenNelis schreef:
Klopt, heb er geen haast mee. Er komt weer genoeg moois aan dit jaar, de wishlist wordt alleen maar langer en langer!