Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
F1-racing.nl schreef:Trust nieuwe sponsor Christijan Albers
Trust is Albers' nieuwe sponsor DTM rijder Christijan Albers heeft er wederom een nieuwe sponsor bij. Waren het eerst al de Nederlandse grote bedrijven ID&T, JVC, Audemars Piguet en Telfort, nu komt daar het welbekende bedrijf Trust ook nog eens bij.
Trust op de DTM wagen van Albers Morgen zal tijdens een persconferentie tijdens het eerste DTM race weekend bekend gemaakt worden dat Trust Christijan Albers zal gaan ondersteunen in de DTM. F1Racing.nl is er dan ook trots op exclusief de eerste foto's te tonen van de Trust deal.
Het lijkt erop dat het gesprek tussen Verstappen en Trust ervoor gezorgt heeft dat Trust alsnog een andere rijder kan ondersteunen.
Super hoor al die sponsors:
ID&T
Telfort
JVC
Trust
Audemars
Piquet
Scapade
MTFR.COM
Fitcompany
Activum
Laatst gewijzigd door Schumi28 op vr 16 apr 2004 14:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik vind Perridon een aparte vogel, maar vind het wel goed om te zien dat er na hem eindelijk meer Nederlandse bedrijven naar voren treden die op grotere schaal en op een hoger niveau de Nederlandse coureurs in de autosport willen sponsoren !
Goeie zaak
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Trainingstijden zeggen niks, maar van 6 naar plaats 4 toch weer lekker.
Bleekemolen gaat niet echt lekker, maar wie weet morgen weer,.
Maar die Alesi gaat als een speer
www.autosport.nl schreef:Hij werd vierde op ruim één seconde. Helemaal naar wens verliep de sessie niet voor de jarige; enigszins boos stapte hij uit zijn auto waarna het team ook direct de garagedeur sloot.
Nou hopelijk niet teveel aan de hand
Laatst gewijzigd door Schumi28 op vr 16 apr 2004 17:43, 1 keer totaal gewijzigd.
racesport.net schreef:Eerste poleposition van het seizoen voor Alesi.
En disc. voor CA in de Super Pole
racesport.net schreef:Christijan kwam niet verder dan een tiende tijd. Hij ging er af in de eerste bocht, kon wel zijn ronde afmaken en zette zelfs een achtste tijd neer. Maar toen de officiële tijden bekend werden gemaakt stond hij ineens op een tiende plek zonder tijd. Omdat hij over de uitloopzone in de eerste bocht reed werd hij gediskwalificeerd. Vorig jaar werd dit nog toegestaan maar dit jaar is het gebruik van het extra asfalt niet meer toegestaan.
Jammer dat we hier in Zwolle geen WDR via de kabel kunnen ontvangen, had graag gezien wat er fout ging in zijn ronde (Albers). Daarnaast heb ik even wat uitgezocht en kwam tot de conclusie dat Alesi op Hockenheim altijd wel goed heeft gescoord.
Maar we hopen natuurlijk dat Chris de hoogste trede haalt morgen, al denk ik dat het resultaat wel eens kan gaan tegenvallen vergeleken met wat we gewend zijn. Vraag me niet waarom, maar mijn gevoel zegt dat.
Albers ging erg hard de eerste bocht in, misschien op iets te koude banden. De auto brak uit aan de achterzijde, hij moest corrigeren en nam daardoor een veel wijdere lijn dan bedoeld. Aan de buitenkant van de bocht liggen de curbstones, dan een paar meter extra asfalt (waar iedereen overheen rijdt), dan een metertje gras en daarachter weer asfalt. En daar reed CA!
Jammer, want in de 2e sectie zette hij de snelste tijd en bleef uiteindelijk op minder dan een seconde van pole position op plek 8. Morgen beter!