Rakesh_BMW schreef:
Maar ik vond de reactie van Paul Stoddart wel leuk, maar ook een tikje schijnheilig, want zo close was dat gevecht met de Jordans in het kampioenschap helemaal niet
..... en zeker na deze "race"
was duidelijk te zien dat de Jordans toch een klap sneller zijn.....
Maar dit neemt niet weg dat Jordan een K()tteam is![]()
met hun t()ringactie, en dan ook nog de blijdschap achteraf....
alsof ze nu opeens zo goed zijn dat ze op het podium zijn geeindigd
Nou, ik vind, dat die Stoddart zijn grote smoel moet houden.
Indien men een beetje verder doordenkt, dat weet iedereen dat Stoddart en Todt twee grote vijanden van elkaar zijn.
Het zal dan ook zeker de bedoeling zijn geweest van Stoddart, om alleen de beide Ferrari's aan de startopstelling te laten verschijnen. Dat zou een ware aanfluiting zijn geweest bij alle anti-Ferarristen en Stoddart zou helemaal in zijn vuistje hebben gelachen als Ferrari de titel van zondebok ook nog eens kreeg toegeschoven.
Gelukkig is Jordan hier niet ingetrapt en hebben ze hun verplichtingen voldaan. Net als Ferrari. Hulde daarom aan Jordan om het advies van Stoddart te negeren.
Laat mij niet lachen over de redenering van Stoddart, dat hij de competitie met Jordan tijdens deze race nu heeft verloren. Elke F1 kenner weet, dat Minardi de competitie helemaal niet kan aangaan. Met geen enkel team zelfs.
Alle respect voor Christiaan Albers, maar laat Stoddart er eerst eens voor zorgen, dan zijn "dinky toys" eens werkelijke F1 racers worden voor de competitie.