Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Juist..als je ze toch moet oppakken proberen je vingers op plaatsen zonder decals te zetten, en een flesje microsol achter de hand houden voor als het toch fout gaat
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Jolly Club schreef:Juist..als je ze toch moet oppakken proberen je vingers op plaatsen zonder decals te zetten, en een flesje microsol achter de hand houden voor als het toch fout gaat
Wat is microsol?
en is het mogelijk met lak zoals hieronder gezegd wordt?
Hier staat de werking van Microset en Microsol beschreven
Ik heb wel eens een decal vastgezet met een drupje blanke lak, maar in lak zitten naar mijn weten wel oplosmiddelen, dus die zouden de decals aan kunnen tasten.
Sinds kort heb ik een flesje Microsol in huis om te beginnen met het vastzetten van de decals op één van mijn WRC Focussen, en de eerste test, het vastzetten van omkrullende Telefonica-logo's op de zijkanten is prima verlopen
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -