CMC Ferrari & Maserati nieuwtjes

Hier kun je alles over straatmodellen kwijt.
Gebruikersavatar
Frans
Berichten: 1076
Lid geworden op: do 11 dec 2003 13:23
Locatie: Antwerpen / België
Contacteer:

Bericht door Frans »

hanzjepanzje schreef:Op de website van cmc staat wel dat hij leverbaar is vanaf 1 januari 2007... ben benieuwd
Dan zie ik niet goed, kijk eens hier op de lijst, hij staat er op maar geen leveringsdatum, en zonder foto's: http://www.cmc-modelcars.de/us/index_us.htm
Afbeelding

Forza Ferrari
Gebruikersavatar
hanzjepanzje
Berichten: 962
Lid geworden op: zo 08 mei 2005 21:22
Locatie: Emmen

Bericht door hanzjepanzje »

Als je naar de webshop gaat, dan Ferrari en dan de 500 F2 kiest, staat onderaand e plek waar de afbeelding moet staan, dat hij vanaf 1 jan leverbaar is.

Ferrari 500 F2, 1953
[M-056] 209,00 EUR




This model is a novelty for 2007. Preorders are already possible.



This product will be available at Monday 01 January, 2007.
Groeten, Hans

--

F93a Alesi, F575GTC Kyosho
Gebruikersavatar
Frans
Berichten: 1076
Lid geworden op: do 11 dec 2003 13:23
Locatie: Antwerpen / België
Contacteer:

Bericht door Frans »

hanzjepanzje schreef:Als je naar de webshop gaat, dan Ferrari en dan de 500 F2 kiest, staat onderaand e plek waar de afbeelding moet staan, dat hij vanaf 1 jan leverbaar is.

Ferrari 500 F2, 1953
[M-056] 209,00 EUR




This model is a novelty for 2007. Preorders are already possible.



This product will be available at Monday 01 January, 2007.
Juist, op de Duitse pag. staat het , op de Engelse(of US) niet. :doh:
Afbeelding

Forza Ferrari
The Red Dream
Berichten: 835
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 18:34

Bericht door The Red Dream »

Sehr geehrte Kunden / Dear Customers,

Heute gewähren wir Ihnen einen allerersten Blick auf unsere nächste Neuheit. Den legendären Ferrari 500F2 von 1953. Artikelnummer M-056. Das Modell wird bereits zu Beginn 2007 lieferbar sein. Bei den vorliegen Aufnahmen handelt es sich bereits um ein nahezu serienreifes Modell. Bald werden weitere Bilder und Daten auf unserer Homepage ersichtlich sein.

Today we grant you a very first look on our next release. The legendary Ferrari 500F2 from 1953. Product number M-056. The model is scheduled for the beginning of 2007. The attached photos show a model that is nearly 100% serial. Soon you will find further pictures and informations on our homepage.


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding



Bron: CMC Newsletter
Gebruikersavatar
bigodino
Berichten: 486
Lid geworden op: do 30 okt 2003 21:38
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door bigodino »

Afgaande op de foto's, ga ik toch voor de Exoto versie. Weer de spaakvelgen die mij tegenstaan (net als de SWB) en het lijkt er op dat de neus teveel omhoog staat. Wel leuk dat er veel open kan (ook de achterkant) en de motor is werkelijk fantastisch! :worshippy:
Groeten, Peter

zie de knop WWW voor mijn verzameling info
The Red Dream
Berichten: 835
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 18:34

Bericht door The Red Dream »

bigodino schreef:Afgaande op de foto's, ga ik toch voor de Exoto versie. Weer de spaakvelgen die mij tegenstaan (net als de SWB) en het lijkt er op dat de neus teveel omhoog staat. Wel leuk dat er veel open kan (ook de achterkant) en de motor is werkelijk fantastisch! :worshippy:

Het model van Exoto is de F 500 F2 uitvoering met korte uitlaten waarmee Ascari in 1952 wereldkampioen werd.

Het model van CMC is het F 500 F2 model met langere uitlaat en langere spitse voorneus wat in werkelijkheid ook het geval was, waarmee Ascari in 1953 wereldkampioen werd.

Dus eigenlijk 2 verschillende modellen. Lijkt een werkelijk mooi koppel om samen in de vitrine te hebben staan. :dance:
Gebruikersavatar
ferrariboy
Berichten: 581
Lid geworden op: do 28 jul 2005 21:00
Locatie: Rijmenam
Contacteer:

Bericht door ferrariboy »

kan de cmc versie voor 144 euro ergens op de kop tikken ( de 250 gt ook :D ) nog eventjes sparen eerst :cry:
Ferrari is the best ( bekijk ook eens http://www.freewebs.com/ferrariboy )
Gebruikersavatar
Frans
Berichten: 1076
Lid geworden op: do 11 dec 2003 13:23
Locatie: Antwerpen / België
Contacteer:

Bericht door Frans »

Mooi model, hebbe,hebbe!
Afbeelding

Forza Ferrari
Gebruikersavatar
hanzjepanzje
Berichten: 962
Lid geworden op: zo 08 mei 2005 21:22
Locatie: Emmen

Bericht door hanzjepanzje »

Hij valt mij tegen. De stoel vind ik raar, wielen niet zo en over het algemeen ben ik niet gigantisch enthousiast, wat ik wel verwacht had te zijn. Ik ga eerst voor de Exoto, welk model ik toch veel luxer en mooier over vind komen. Ik wacht wel tot iemand hier hem heeft gekocht :D
Groeten, Hans

--

F93a Alesi, F575GTC Kyosho
Gebruikersavatar
a vd winkel
Berichten: 291
Lid geworden op: vr 10 sep 2004 07:08
Locatie: best

Bericht door a vd winkel »

bigodino schreef:Afgaande op de foto's, ga ik toch voor de Exoto versie. Weer de spaakvelgen die mij tegenstaan (net als de SWB) en het lijkt er op dat de neus teveel omhoog staat. Wel leuk dat er veel open kan (ook de achterkant) en de motor is werkelijk fantastisch! :worshippy:
Ben er achter gekomen dat als men bij de Exoto GPC varianten de achterste 2 schroefjes losdraait de gehele achterbody OOK verwijderd kan worden en dat hieronder een benzine/olietank onderuitkomt inclusief spanband en sluiting (zelfs detail waar je het niet kan zien dus...) Dus als men de CMC verkiest boven de Exoto vanwege het feit dat er meer body afgenomen kan worden dan moet U bovenstaande opmerking ter harte nemen. (En dan kies ik persoonlijk voor de Exoto varianten , heb inmiddels de #15 uit 1952 en de #18 van Swaters in het geel uit 1953)
Gebruikersavatar
pim360
Berichten: 33
Lid geworden op: ma 16 jul 2007 23:33
Locatie: Stein

Bericht door pim360 »

Ik heb sibds kort deze wagen van CMC en ik moet zeggen dat ik er heel erg tevreden over ben. Zitten echt super mooie details aan de wagen.
Plaats reactie