Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
BU schreef:Zo heb net een rood lampje achter de grill geplaatst, waardoor er een mooie rode gloed uit de grill komt , en als je de motorkap openzet, zie je ook een rode gloed , ga vanavond als het een beetje donker is foto's maken...
je bent al erg creatief voor je leeftijd ik denk dat de foto's echt heel mooi gaan worden, ga vooral zo door
Ziet er toch goed uit (dacht ff dat je een lampje op die witte had gemonteerd, sprong zo over )
Komt het ook achter onder de auto of alleen aan de voorkant?
In ieder geval is creativiteit idd niet je zwakste punt
Foto is misschien inderdaad wat wazig, maar wel zeer mooi gedaan BU. Misschien kun je eens vertellen hoe je dit allemaal bevestigd hebt. vindt het namelijk altijd leuk om te weten hoe mensen zulke ideeen uitvoeren
Zeer zeker netjes gedaan! Maar misschien komt het omdat je de camera te dicht bij de auto gehouden hebt, dan wordt hij ook onscherp omdat je camera die afstand niet aan kan. probeer het eens van een wat grotere afstand
haha... het enigste wat je nodig hebt is een sleutelhanger met een druk-lampje, oftwel eerst drukken, dan gaat het lampje aan, dat ding slopen, met wat plakband zorgen dat je het bij elkaar houdt (dan gaat hij weer aan) en dan moet je iets vinden om hem neer te zetten ... het is wel moeilijk uit te leggen.... maar int echt zie je dat lampje niet meer door het felle rode licht
BU schreef:haha... het enigste wat je nodig hebt is een sleutelhanger met een druk-lampje, oftwel eerst drukken, dan gaat het lampje aan, dat ding slopen, met wat plakband zorgen dat je het bij elkaar houdt (dan gaat hij weer aan) en dan moet je iets vinden om hem neer te zetten ... het is wel moeilijk uit te leggen.... maar int echt zie je dat lampje niet meer door het felle rode licht
Maar dat lampje blijft dus wel constant branden? En moet je het er weer uit slopen dan als ie leeg is?
Iig, k bedenk me net dak nog zo'n knipperend Led-lampje heb, bedankt voor de inspiratie BU
Het is een heel mooi model, zoals je misschien gezien hebt staat op mijn site de X5 service mobil. Deze is ook van Kyosho. Het interieur is echt heel mooi afgewerkt.
Misschien dat je daar ook nog eens een kijkje kunt nemen.
@ henri, hier heb ik een plaatje van de 4.4i versie..alleen deze is niet in het zwart maar heeft idd rechte uitlaten......
Hopelijk heb je hier genoeg aan. Een duidelijkere kon ik nie vinden.