Plaats hier de bugs van het forum

Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
Harm-Jan
Beheerder
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Harm-Jan »

Bekijk complete lijst

Deze link doet het niet, staat op de portal.
Muiter
Vriend voor het Leven
Contacteer:

Bericht door Muiter »

Harm-Jan schreef:Bekijk complete lijst

Deze link doet het niet, staat op de portal.

Bedankt. Omdat ik alle bestanden opnieuw heb moeten plaatsen kan het zijn dat er enkele niet goed zijn aangekomen. Het probleem is nu opgelost.
Oprichter van modelautoforum.nl
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

1)Ik moet vaak twee keer inloggen om bij de shoutbox te komen, dit is het geval sinds de laatste crash :|

2)Als ik in de portal een optie kies uit "berichten van de afgelopen:dagen/uren " krijg ik na het lezen van het bericht steeds de waarschuwing "pagina is verlopen" Ik moet dan de gekozen optie "bijv. laatste 12 uur" opnieuw aanklikken om het volgende bericht te kunnen kiezen. Voor de crash kwam je gewoon terug in het overzicht van de laatste XX dagen of uren.

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
wvniersen
Contacteer:

Bericht door wvniersen »

Muiter......

de GIF van de meest gebruikte topics werkt niet....
het enige wat ik te zien krijg is een heel klein orange vierkantje...zo klein dat je niet kunt zien of je hem al gelezen hebt of nog niet.....zie voorbeeld.Afbeelding
volgens mij moet deze anders zijn zoals...AfbeeldingAfbeelding

misschien is dit aan te passen....

groet Winno
Afbeelding
Schumi28
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Hahah Winno die is goed :lol: :thump_up:

Die kleintjes zijn voor populaire topics dus met vele posts, dus die horen er te staan :doh:
Afbeelding

Visit my website: Le Mans Modelcars
Schumi28
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

He Mark zou jij misschien de tijdsnotatie van het forum veranderen in D d M Y G:i voor iedereen?

Dan zie je niet meer oktober 5, maar 5 oktober en zie je de tijdsnotatie in 24 uursformaat :mrgreen:

Iedereen kan het zelf ook doen hoor, maar misschien is het wel makkelijker als je het voor ze doet ;)
Afbeelding

Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Pb- berichten kunnen niet gelezen worden :!:

Could not query private message post information

DEBUG MODE

SQL Error : 1016 Can't open file: 'phpbb_privmsgs_text.MYD'. (errno: 145)

SELECT u.username AS username_1, u.user_id AS user_id_1, u2.username AS username_2, u2.user_id AS user_id_2, u.user_sig_bbcode_uid, u.user_posts, u.user_from, u.user_website, u.user_email, u.user_icq, u.user_aim, u.user_yim, u.user_regdate, u.user_msnm, u.user_viewemail, u.user_rank, u.user_sig, u.user_avatar, pm.*, pmt.privmsgs_bbcode_uid, pmt.privmsgs_text FROM phpbb_privmsgs pm, phpbb_privmsgs_text pmt, phpbb_users u, phpbb_users u2 WHERE pm.privmsgs_id = 7127 AND pmt.privmsgs_text_id = pm.privmsgs_id AND pm.privmsgs_to_userid = 8 AND ( pm.privmsgs_type = 0 OR pm.privmsgs_type = 1 OR pm.privmsgs_type = 5 ) AND u.user_id = pm.privmsgs_from_userid AND u2.user_id = pm.privmsgs_to_userid

Line : 238
File : /var/www/html/modelcars/forum/privmsg.php

Muiter
Vriend voor het Leven
Contacteer:

Bericht door Muiter »

Schumi28 schreef:He Mark zou jij misschien de tijdsnotatie van het forum veranderen in D d M Y G:i voor iedereen?
Dan zie je niet meer oktober 5, maar 5 oktober en zie je de tijdsnotatie in 24 uursformaat :mrgreen:
Iedereen kan het zelf ook doen hoor, maar misschien is het wel makkelijker als je het voor ze doet ;)

Neem ik mee voor de volgende update.

Markopolo schreef:Pb- berichten kunnen niet gelezen worden :!:

Could not query private message post information

DEBUG MODE

SQL Error : 1016 Can't open file: 'phpbb_privmsgs_text.MYD'. (errno: 145)

SELECT u.username AS username_1, u.user_id AS user_id_1, u2.username AS username_2, u2.user_id AS user_id_2, u.user_sig_bbcode_uid, u.user_posts, u.user_from, u.user_website, u.user_email, u.user_icq, u.user_aim, u.user_yim, u.user_regdate, u.user_msnm, u.user_viewemail, u.user_rank, u.user_sig, u.user_avatar, pm.*, pmt.privmsgs_bbcode_uid, pmt.privmsgs_text FROM phpbb_privmsgs pm, phpbb_privmsgs_text pmt, phpbb_users u, phpbb_users u2 WHERE pm.privmsgs_id = 7127 AND pmt.privmsgs_text_id = pm.privmsgs_id AND pm.privmsgs_to_userid = 8 AND ( pm.privmsgs_type = 0 OR pm.privmsgs_type = 1 OR pm.privmsgs_type = 5 ) AND u.user_id = pm.privmsgs_from_userid AND u2.user_id = pm.privmsgs_to_userid

Line : 238
File : /var/www/html/modelcars/forum/privmsg.php

Deze problemen worden veroorzaakt doordat tabellen in de database niet goed worden afgesloten. Het is makkelijk op te lossen maar (nog) niet te voorkomen. Het moet nu weer werken.
Schumi28
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Ik heb hier een error van Gi-Racer, hij kan al 4 dagen niet inloggen op 4 verschillende pc's.

Parse error: parse error, unexpected T_VARIABLE in /var/www/html/modelcars/forum/language/lang_english/lang_main.php on line 1214
Afbeelding

Muiter
Vriend voor het Leven
Contacteer:

Bericht door Muiter »

Schumi28 schreef:Ik heb hier een error van Gi-Racer, hij kan al 4 dagen niet inloggen op 4 verschillende pc's.

Parse error: parse error, unexpected T_VARIABLE in /var/www/html/modelcars/forum/language/lang_english/lang_main.php on line 1214

Deze melding kreeg ik ook van Jos, de fout is inmiddels verholpen.
Tim

Bericht door Tim »

Ik wil net een reply doen, maar dan krijg ik dit:

Could not insert new word matches

DEBUG MODE

SQL Error : 1016 Can't open file: 'phpbb_search_wordmatch.MYD'. (errno: 145)

INSERT INTO phpbb_search_wordmatch (post_id, word_id, title_match) SELECT 21550, word_id, 0 FROM phpbb_search_wordlist WHERE word_text IN ('per', 'model', 'beoordeling', 'een', 'poll', 'maken', 'dan', 'komt', 'mooi', 'algemene', 'uit')

Line : 249
File : /var/www/html/modelcars/forum/includes/functions_search.php

:|
Muiter
Vriend voor het Leven
Contacteer:

Bericht door Muiter »

Tim schreef:Ik wil net een reply doen, maar dan krijg ik dit:

Could not insert new word matches

DEBUG MODE

SQL Error : 1016 Can't open file: 'phpbb_search_wordmatch.MYD'. (errno: 145)

INSERT INTO phpbb_search_wordmatch (post_id, word_id, title_match) SELECT 21550, word_id, 0 FROM phpbb_search_wordlist WHERE word_text IN ('per', 'model', 'beoordeling', 'een', 'poll', 'maken', 'dan', 'komt', 'mooi', 'algemene', 'uit')

Line : 249
File : /var/www/html/modelcars/forum/includes/functions_search.php

:|

Muiter schreef:Deze problemen worden veroorzaakt doordat tabellen in de database niet goed worden afgesloten. Het is makkelijk op te lossen maar (nog) niet te voorkomen. Het moet nu weer werken.

Idem
BU
Contacteer:

Bericht door BU »

De functie 'Markeer alle reacties als gelezen' (of iets in die richting) is kapot :!:
Tim

Bericht door Tim »

BU schreef:De functie 'Markeer alle reacties als gelezen' (of iets in die richting) is kapot :!:

Ja maar Bu, je moet wel alles lezen natuurlijk! :!:
Die knop mag je helemaal niet gebruiken!
BU
Contacteer:

Bericht door BU »

je mag hem wel gebruiken, voor de Ferrari-topics :mrgreen:
Gesloten