Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik ben dan wel benieuwd naar die Aston Martin DB9 LM.
Spijtig voor Aa, goed voor mij. Zo werkt het dus.
het is alleen wel te hopen dat een merk met een hoge kwaliteit de auto gaat uitbrengen.
Maar dat is dus precies wat ik bedoelde, ik wacht maar tot er een andere fabrikant komt die wel aan mijn eisen kan voldoen. Gebeurt het niet; spijtig voor mij
rsh_scuderia schreef:Ik ben dan wel benieuwd naar die Aston Martin DB9 LM. Spijtig voor Aa, goed voor mij. Zo werkt het dus. het is alleen wel te hopen dat een merk met een hoge kwaliteit de auto gaat uitbrengen.
Maar dat is dus precies wat ik bedoelde, ik wacht maar tot er een andere fabrikant komt die wel aan mijn eisen kan voldoen. Gebeurt het niet; spijtig voor mij
Ricardo schreef: Solido zal dus een open versie voor z'n rekening nemen.
Ik heb blijkbaar in de topic zelf gereageerd! Mijn hoop is idd een Minichamps. Maar als de de Solido van acceptabele kwaliteit komt, dan zal ik niet twijfelen!
Als het model langs buiten héél knap is mag het van mij gesealed zijn ( heb modellen van MG en SMS en zijn héél knap vanbuiten , je kan wel niets opendoen maar via de vensters kan je wel binnenin zien en daar zijn ze ook knap afgewerkt ) bij de modellen die je wel kan opendoen zoals de Ferrari Enzo van BBR is het wel héél knap maae zelfs in een vitrine komt er stof en als je ze dan moet gaan kuisen , dan ga je automatisch dingen stuk doen . Bij de f1´s van exoto zijn de motors echt de moeite maar bij hotwheels en burago , maisto ni echt vindt ik , mogen ze van mij sealen en het geld dat ze ermee uitsparen mogen ze investeren in de bodyafwerking
Niet echt, maar een verzamelaar zal hier even vertellen wat de prijsstelling van AA is, zonder verdere gegevens te weten zoals inkoopprijzen etc. etc.
ik heb mijn mening erover gegeven,jij zegt dat ze van géén kanten klopt maar je kan niet het tegendeel argumenteren .Je verdedigt de kleinhandel ,weet jij soms de inkoopprijzen van de detailhandel?Ben je een handelaar soms.Indien niet staaf dan eens jouw stelling.
En dan terug ontopic
Ik heb blijkbaar in de topic zelf gereageerd! Mijn hoop is idd een Minichamps. Maar als de de Solido van acceptabele kwaliteit komt, dan zal ik niet twijfelen!
Nee tuurlijk niet... Maar elke keer wanneer er vraagtekens worden gezet bij de verkoopprijzen vd detailhandel sta jij ze gelijk te verdedigen.
Vandaar de vraag of je dat graag wilt zijn?? Aangezien je doet alsof je alle wijsheid in pacht hebt.
Het interesseert me niet wat een detaillist, internetshop of zelf zolderkamerverkoper voor een model vraagt en wat voor marge hij er op gooit. Wat ik irritant vind is dat er argumenten gebruikt worden die nergens op slaan. Over het algemeen zijn de inkoopprijzen van AA gelijk, sealed body of niet . En dan maar lukraak stellen dat de prijs voor een sealed body model van 45 euro de juiste is terwijl de inkoopprijs 44 euro is, dat slaat nergens op. Ik heb de wijsheid echt niet in pacht, maar schijn wel een beetje te weten over modelauto's
Toegevoegd na 2 minuten:
fobie schreef:[..] ik heb mijn mening erover gegeven,jij zegt dat ze van géén kanten klopt maar je kan niet het tegendeel argumenteren .Je verdedigt de kleinhandel ,weet jij soms de inkoopprijzen van de detailhandel?Ben je een handelaar soms.Indien niet staaf dan eens jouw stelling. En dan terug ontopic
Distributeur in modelauto's, ik weet dus precies wat de inkoopprijzen voor de handel zijn
Mod-edit Kunnen we misschien weer terug naar de realiteit gaan , ik heb geen zin om dit topic te sluiten daar ik em eerst speciaal geopend heb om een andere discussie in goed banen te geleiden, en dat dit nu weer uit de hand loopt omdat we allemaal ons poot stijf houden.