Nederlands F1 Team: Heeft het een kans van slagen.?

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
F1-Racer
Berichten: 261
Lid geworden op: ma 14 aug 2006 10:46
Locatie: BELGIE
Contacteer:

Bericht door F1-Racer »

nu heeft de f1 weer een nieuwe roep kreet ORANJE BOVEN :-)

veel succes en plezier voor de nederlandse fans

nu hopen dat er nog een belgiesche team ooit komt dan is het Belgie nederland :-)
Laatst gewijzigd door F1-Racer op zo 10 sep 2006 11:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Jolly Club
Berichten: 4652
Lid geworden op: vr 27 feb 2004 20:55

Bericht door Jolly Club »

We zijn niet in de Formule 1 om er te zijn. We zijn er om te winnen," ging Mol verder. "Ik wil Alex Shnaider en de Midland Group bedanken omdat ze het team zo naar voren hebben geholpen(...)
:lol: :lol:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
F1-Racer
Berichten: 261
Lid geworden op: ma 14 aug 2006 10:46
Locatie: BELGIE
Contacteer:

Bericht door F1-Racer »

als ik dat hoor van winnen denk ik ook dat ik moet :-)

gelooft ook in sinterklaas zeker ;-)

ik kan niet meer wat een tekst
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3353
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Bericht door St. Paul »

# Team to be called Spyker MF1 Racing and will be a 100% subsidiary of Spyker.
# Michiel Mol to join the Management Board of both Spyker and Spyker MF1 Racing as Director of Formula One Racing.
# Mike Gascoyne becomes Spyker MF1 Racing's Chief Technology Officer effective November 1, 2006.
# Colin Kolles remains Team Principal of Spyker MF1 Racing.
# Fred Mulder to join the Supervisory Board of Spyker.
# Acquisition to be finalized by September 30, 2006.
# Transaction to be financed by means of a fully underwritten share issue of 2,650,000 shares at 20 per share (totally 53 million, the majority of which will be taken up by Michiel Mol), in addition to an interest free vendor loan for the remainder. The new shares represent 40% of all outstanding shares after the share issue. All new issued shares shall have a 180 days lock-up The enterprise value for MF1 Racing amounts to US$ 106.6 million payable as follows:
- Initial payment upon closing per September 30, 2006 of US$ 68.6 million.
- First deferred payment of US$ 15 million payable on the first anniversary of closing.
- Second deferred payment of US$ 23 million payable on the second anniversary of closing.
# Earnings per share in the book year 2006 will increase as a consequence of the MF1 Racing acquisition and Spyker Cars expects to be profitable this year.
# Transaction subject to approval by the Extraordinary Shareholders Meeting of Spyker Cars N.V. to be held in Zeewolde on Wednesday September 27, 2006 at 14:00 hours.
# Announcement on 2007 engine supply agreement to follow shortly.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Gebruikersavatar
Special Models
Berichten: 315
Lid geworden op: di 12 jul 2005 01:38
Locatie: brakel

Bericht door Special Models »

We kunnen wel op elke slak zout strooien als we dat willen..
Zo ook op Spyker MF1 ....
Ik als Nederlander en Formule1 liefhebber in hart en nieren is er super trots op dat er een Nederlands team is..
En al rijden ze geen deuk in een pakje boter en halen ze de motoren van de maan en de rest van mars...mij prima..
Het team rijd onder Nederlandse vlag en dat is al een prestatie op zich..
En er zijn weinig teams die alle onderdelen uit eigen land halen.

Nee Spyker....ik ben er trots op :worshippy: :worshippy: :worshippy:
Verzamelen is de kunst van het kopen
Gebruikersavatar
Schumi28
Forumbestuur
Berichten: 5194
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 17:11
Schaal: 1:43
Locatie: Noord-Holland
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Special Models schreef:We kunnen wel op elke slak zout strooien als we dat willen..
Zo ook op Spyker MF1 ....
Ik als Nederlander en Formule1 liefhebber in hart en nieren is er super trots op dat er een Nederlands team is..
En al rijden ze geen deuk in een pakje boter en halen ze de motoren van de maan en de rest van mars...mij prima..
Het team rijd onder Nederlandse vlag en dat is al een prestatie op zich..
En er zijn weinig teams die alle onderdelen uit eigen land halen.

Nee Spyker....ik ben er trots op :worshippy: :worshippy: :worshippy:
Kan het niet beter verwoorden :worshippy:
Afbeelding
Gebruikersavatar
JoostV6
Berichten: 504
Lid geworden op: vr 21 jan 2005 12:48
Locatie: Wageningen
Contacteer:

Bericht door JoostV6 »

Schumi28 schreef:[..]

Kan het niet beter verwoorden :worshippy:
En ik erbij :thump_up: Vind het wel stoer staan dat we nu een "eigen" F1 team hebben.
Afbeelding
94x Verstappen: 30x 1:18/4x 1:24/1 x 1:32/57x 1:43/2x 1:64 en nog een paar te gaan....
Gebruikersavatar
1:18 24/7
Berichten: 2813
Lid geworden op: vr 16 apr 2004 20:12
Schaal: 1:18
Locatie: 47° 53' 19.21", 0° 1' 55.44"

Bericht door 1:18 24/7 »

Special Models schreef:We kunnen wel op elke slak zout strooien als we dat willen..
Zo ook op Spyker MF1 ....
Ik als Nederlander en Formule1 liefhebber in hart en nieren is er super trots op dat er een Nederlands team is..
En al rijden ze geen deuk in een pakje boter en halen ze de motoren van de maan en de rest van mars...mij prima..
Het team rijd onder Nederlandse vlag en dat is al een prestatie op zich..
En er zijn weinig teams die alle onderdelen uit eigen land halen.

Nee Spyker....ik ben er trots op :worshippy: :worshippy: :worshippy:
Exactly! en mochten ze per ongeluk wél langer bestaan en wél progressie gaan boeken, dan is dat alleen maar extra mooi meegenomen!
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
Gebruikersavatar
ViperArry
Berichten: 1030
Lid geworden op: ma 24 apr 2006 12:37
Locatie: omg. Arnhem

Bericht door ViperArry »

Ik vind het ook super!

T gezeur zal ongetwijfeld wel weer komen, maar voorlopig is er een Nederlands team.

Ik vroeg me af in hoeverre dit nu echt het eerste team is? We hebben toch al eerder teams gehad?

Dit betekent volgens mij ook dat er alsnog schaalmodellen van de MF1 auto komen.... want, publiciteit genoeg, dus verkoopt Minichamps nu die modellen wél.......
Enne..... als ze toch een Spyker MF1 auto maken, dan kunnen ze de gewone MF1 ook wel maken.......
Dus, super voor jullie als DD verzamelaars!
Gebruikersavatar
Matt Modelautos
Erelid
Berichten: 1763
Lid geworden op: vr 28 nov 2003 17:56
Locatie: Weert
Contacteer:

Bericht door Matt Modelautos »

ViperArry schreef:Dus, super voor jullie als DD verzamelaars!
Ligt er maar net aan wat de line-up gaat worden. :think:
Een Spyker met b.v. 2 Japanners erin is voor ons ook niet echt interessant. :mrgreen:
Carpe Diem

--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
Gebruikersavatar
Special Models
Berichten: 315
Lid geworden op: di 12 jul 2005 01:38
Locatie: brakel

Bericht door Special Models »

Matt Modelautos schreef:[..]Ligt er maar net aan wat de line-up gaat worden. :think:
Een Spyker met b.v. 2 Japanners erin is voor ons ook niet echt interessant. :mrgreen:
Ja maar Jos Verstappen en Doornbos gaan daar rijden :lol: :lol: :lol:
Als ik kijk wat voor opa`s er in de F1 nog rondrijden kan Jos zeker nog wel mee komen..
En ik denk dat het ook niet slecht is voor de ontwikkeling van Spyker.....sommige zullen daar wel anders over denken
Verzamelen is de kunst van het kopen
Gebruikersavatar
ViperArry
Berichten: 1030
Lid geworden op: ma 24 apr 2006 12:37
Locatie: omg. Arnhem

Bericht door ViperArry »

Vooralsnog rijdt CA daar natuurlijk.....

En, ik denk dat dat nog wel een jaar zo blijft.
Dat zijn dus iig al een aantal modellen.

Wat zou er nu van dit jaar worden uitgebracht....

- Spyker MF1 "Monza"

- MF1 presentation
- MF1 race nnToegevoegd na 27 minuten:nn Nog meer goed nieuws voor de DD verzamelaars.....

Robert Doornbos zal de laatste 3 races rijden voor het team van Red Bull!
F1racing.nl schreef:Robert Doornbos rijdt de laatste drie Formule 1-races van het seizoen voor het team van Red Bull. Zo heeft het team maandag bevestigd. De 24-jarige Rotterdammer, die dit jaar als vrijdagrijder voor Red Bull in actie kwam, neemt het stuur over van Christian Klien. De Oostenrijker is aan de kant gezet, omdat hij op zoek is naar een ander Formule 1-team en niet is ingegaan op de aanbiedingen van Red Bull om volgend jaar in de Amerikaanse Champ Car-serie of de DTM te rijden.

Doornbos zei over zijn promotie: "Dit is natuurlijk een kans uit duizenden! Ik heb dit jaar altijd enorm mijn best gedaan om het team beter te maken, zowel in als buiten de Grand Prix-weekenden. Dit is dus niet onopgemerkt gebleven. Graag wil ik dan ook iedereen binnen Red Bull onwijs bedanken voor deze kans. Ik ben er zowel mentaal als fysiek honderd procent klaar voor en ben enorm gemotiveerd om in de aankomende drie races maximaal te presteren voor Red Bull Racing!"

Teambaas Christian Horner: "In aansluiting op Christians recente beslissing, hebben we hem uit zijn contract vrijgegeven om zich te concentreren op de volgende stap in zijn carrière. Nadat hij dit jaar een solide werk voor ons heeft geleverd in de derde wagen en al acht Grands Prix heeft gereden, is Robert onze logische keus als vervanger. Robert zal zich met ingang van onze test op Jerez deze week gaan voorbereiden op zijn racedebuut voor Red Bull Racing."

Doornbos rijdt dus de races in China, Japan en Brazilië. De Rotterdammer reed vorig jaar in China zijn laatste F1-race. Doornbos werd toen veertiende in een Minardi.
F1-Racer
Berichten: 261
Lid geworden op: ma 14 aug 2006 10:46
Locatie: BELGIE
Contacteer:

Bericht door F1-Racer »

zou mooi zijn voor albers denk ik als die door norbert haug nu opgevist zou worden en een kans in de mclaren zou krijgen niet of denken jullie nederlanders er anders over ?

zou toch mooi zijn niet :-)
Gebruikersavatar
ViperArry
Berichten: 1030
Lid geworden op: ma 24 apr 2006 12:37
Locatie: omg. Arnhem

Bericht door ViperArry »

Dat lijkt een beetje wishfull thinking......


Albers zal het misschien wel kunnen, maar volgens mij heeft ie niet zo'n goede band met Norbert Haug als dat daarvoor nodig is....

Alhoewel...
Als er ergens iets met Mercedes of DTM in NL gebeurt (zie Bavaria City Racing) dan zit Christijan wél achter het stuur van de Mercedes.

Maar.... Alonso ging daar toch heen?
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

Ik moet zeggen dat de beelden met het Spykerlogo mij wel deugd deden. Zag er erg gaaf uit. En heel veel slechter dan het huidige MF Racing kan het niet worden.
Ik ben erg benieuwd en hoop dat het gehele team progressie kan boeken en ook veel steun krijgt vanuit het bedrijfsleven.
Plaats reactie