1/43 Porsche by Diciotto: New 18/08 (pg. 84)

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Gebruikersavatar
Diciotto
Berichten: 3270
Lid geworden op: zo 20 aug 2006 19:01
Schaal: 1:43
Locatie: Machelen

Bericht door Diciotto »

Ricardo schreef:Moet zeggen dat Minichamps er een mooie model van heeft gemaakt. Moet wel zeggen dat ik dit niet de mooiste 1:1 Porsche vind.
Volledig mee akkoord. Hele knappe 1/18, maar nogal bruut, en ik ben al niet zo zot op de 996.
Maar ja.
Reekske vervolledigen hè...
De volgende is waarschijnlijk de 997 Targa.
Afbeelding Collectie Porsche in 1/43
Gebruikersavatar
Markopolo
Forumbestuur
Berichten: 6149
Lid geworden op: wo 08 okt 2003 09:13
Schaal: 1:43
Locatie: Naast de buren!
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Bruut is Beauty :worshippy:
Gebruikersavatar
coolpappa04
Berichten: 3101
Lid geworden op: wo 30 mar 2005 22:37
Schaal: 1:18
Locatie: belgie waarloos

Bericht door coolpappa04 »

Markopolo schreef:Bruut is Beauty :worshippy:
daar ben ik ook mee akkoord :thump_up: de porsche is een superaanwinst :drool: :drool: :drool: heel mooi :worshippy:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Droes
Berichten: 1234
Lid geworden op: vr 28 jan 2005 17:46
Schaal: 1:18
Locatie: België

Bericht door Droes »

Porsche is Uber mooi :worshippy:
Afbeelding Afbeelding
Porsche
Berichten: 4032
Lid geworden op: zo 13 mar 2005 19:39

Bericht door Porsche »

Ricardo schreef:Moet zeggen dat Minichamps er een mooie model van heeft gemaakt. Moet wel zeggen dat ik dit niet de mooiste 1:1 Porsche vind.
Pffffffffff laat Rico maar Censuur heb hem vandaag ook ontvangen
Mooi man :lol:
Morgen foto's
Niets als een porsche :mrgreen: Dat mag jij heul niet zeggen van moeke! =Praten :drool:
Waarschijnlijk heeft Papa Rico deze al besteld :lol: 8)
Gebruikersavatar
DTM
Berichten: 477
Lid geworden op: di 09 nov 2004 19:18
Locatie: Assendelft

Bericht door DTM »

Mooie Porsche! Vind hem zelf nog mooier dan de witte versie met decals.
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14080
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

PORSCHE schreef:[..]

Pffffffffff laat Rico maar Dat mag jij heul niet zeggen van moeke! heb hem vandaag ook ontvangen
Mooi man :lol:
Morgen foto's
Niets als een porsche :mrgreen: Dat mag jij heul niet zeggen van moeke! =Praten :drool:
Waarschijnlijk heeft Papa Rico deze al besteld :lol: 8)
:snooty: Zijn vast wel meer mensen met mij eens dat deze Porsche de lelijkste koplampen ooit heeft :sick: Vandaar mijn opmerking :mrgreen:

PS mijn vader heeft niet zo vaak een update :D
Porsche
Berichten: 4032
Lid geworden op: zo 13 mar 2005 19:39

Bericht door Porsche »

Ricardo schreef:[..]

:snooty: Zijn vast wel meer mensen met mij eens dat deze Porsche de lelijkste koplampen ooit heeft :sick: Vandaar mijn opmerking :mrgreen:

PS mijn vader heeft niet zo vaak een update :D
:shifty: Jammer :mrgreen: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Timo911
Berichten: 333
Lid geworden op: do 30 dec 2004 12:24
Locatie: Lokeren
Contacteer:

Bericht door Timo911 »

@ Ricardo: :shock: lelijkste ?? er gaat idd niks boven de ronde lichte op een 911 , daarom dat de 997 ook zoveel mooier is als de 996 reeks ( ook veel tijdlozer ) maar de 2de generatie 996 met de turbo-lichten vind ik wel Prachtig, je bent er voor of iet, maar kvind de eerste generatie 996 iets te braafjes en slank, tegenover dan de nieuwere, zien er echt stoerder en agressiever uit :P
Kvind alleen de witte GT3 RSR als presentatiewagen wel mooier dan deze rode versie.. Nu maar hopen dat er veel echte raceversies van komen :thump_up:


PS: kwas ook op Brussels Collection Car in Grootbijgaarden, de zaterdag ben ik geweest, kvond het eigelijk nog tegenvallen van het aantal wagens dat er stond :? niet echt de mooiste race Porsches vind ik, waren ook niet allemaal gekuisd :thump_down: wel een mooie GT3 RS :P en ook ne mooie 911 (965) Turbo 3.6 op de parking :D
Gebruikersavatar
Diciotto
Berichten: 3270
Lid geworden op: zo 20 aug 2006 19:01
Schaal: 1:43
Locatie: Machelen

Bericht door Diciotto »

Timo911 schreef:@ Ricardo: :shock: lelijkste ?? er gaat idd niks boven de ronde lichte op een 911 , daarom dat de 997 ook zoveel mooier is als de 996 reeks ( ook veel tijdlozer ) maar de 2de generatie 996 met de turbo-lichten vind ik wel Prachtig, je bent er voor of iet, maar kvind de eerste generatie 996 iets te braafjes en slank, tegenover dan de nieuwere, zien er echt stoerder en agressiever uit :P
Kvind alleen de witte GT3 RSR als presentatiewagen wel mooier dan deze rode versie.. Nu maar hopen dat er veel echte raceversies van komen :thump_up:


PS: kwas ook op Brussels Collection Car in Grootbijgaarden, de zaterdag ben ik geweest, kvond het eigelijk nog tegenvallen van het aantal wagens dat er stond :? niet echt de mooiste race Porsches vind ik, waren ook niet allemaal gekuisd :thump_down: wel een mooie GT3 RS :P en ook ne mooie 911 (965) Turbo 3.6 op de parking :D

Groot-Bijgaarden:
Ik ben zondagnamiddag ne keer gaan piepen. De Porsche-stand was eigenlijk schandalig. Daar hadden ze zoveel meer mee kunnen doen. Toen ik er ben gepasseerd, was er gewoon niemand aanwezig. Gewoon auto's geparkeerd, en voor de rest zien we wel...
Uiteindelijk heb ik meer tijd besteed aan de miniatuurauto's dan aan de 1:1.
En bij het wegrijden, ook een toerke van de parking gedaan, waar meer stond dan binnen! O.a. een heel bataljon 993's :drool:

996:
Ja, die koplampen hè, zeker die met de oranje richtingaanwijzers :doh:
Zoiets zouden ze moeten verbieden...

RSR:
Had geprobeerd een foto te nemen van de rode en de witte samen, maar 'k vond 't niet zo goed gelukt. Heb ze bijgevolg maar niet geplaatst...
Afbeelding Collectie Porsche in 1/43
Gebruikersavatar
DTM
Berichten: 477
Lid geworden op: di 09 nov 2004 19:18
Locatie: Assendelft

Bericht door DTM »

De koplampen van de eerste generatie 996 vind ik zelf veel mooier dan de koplampen van de tweede generatie.. Echter, zoals ze op deze auto uitgevoerd zijn (in het zwart) zien ze er wel strak uit.
Gebruikersavatar
Diciotto
Berichten: 3270
Lid geworden op: zo 20 aug 2006 19:01
Schaal: 1:43
Locatie: Machelen

Bericht door Diciotto »

Vandaag naar de Oldtimerbeurs geweest in Hoogstraten, en ik heb nog maar eens gezondigd.
Geen Porsche.
Geen Ferrarirood.
Ben bezweken voor de buitengewoon fantastische neus van de BMW 635.
M.
Jawel :drool:
Maximum prijsverschil tussen de verschillende standhouders: maar liefst 29€ !

Hier komt ie (ook maar eens "outdoor" foto's gemaakt):

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding Collectie Porsche in 1/43
Porsche
Berichten: 4032
Lid geworden op: zo 13 mar 2005 19:39

Bericht door Porsche »

:? Mooie beemer in de oprit :worshippy:
Gebruikersavatar
droomautoos
Berichten: 856
Lid geworden op: di 07 okt 2003 22:21
Locatie: Schijndel
Contacteer:

Bericht door droomautoos »

Porsche is super :worshippy: en die M635 is ook om te smullen :drool:
Open bodies schoppen kont
Gebruikersavatar
Erikderaaf
Berichten: 400
Lid geworden op: vr 28 apr 2006 22:45
Schaal: 1:18
Locatie: Uden

Bericht door Erikderaaf »

WOW ik wist niet dat de 635 door AA werd gemaakt! prachtige auto :drool:
Een hele hoop Ferrari's 1:18 en een bescheiden berg Hotwheels...
Plaats reactie