Oranje ziet er heel goed uit op de LP670, maar omdat ik al een oranje LP640 heb besteld heb ik voor de versie met het grote logo uiteindelijk een mat witte gekocht, staat ook extreem goed door het contrast tussen wit en zwart. Mat zwart vindt ik minder maar dat komt vooral door de grijze velgen die eronder zitten. Voor de LP670 met het kleine logo ben ik voor de gele gegaan, meest standaard kleur voor een Lambo samen met oranje en blind te bestellen, de rode en groene moet je echt zien om te kunnen beslissen of je de kleur mooi vindt. ALs je de foto's van zuugnap ziet van de groene dan is deze perfect, maar als je foto's van andere ziet is de kleur weer minder.Paul M schreef: Ben het met je eens wat betreft de kleuren. Ik zat ook te twijfelen over de blauwe, maar vind uiteindelijk Toch een stoere kkeur voor de SV. Heb nu nog nog de China edition in bestelling staan en zit te twijfelen tussen de oranje en groene. Weet je of de groene een metallic kleur is of niet? Ik wil er uiteindelijk 5 hebben. Nog suggesties qua kleur?
Groet,
Paul
Volgens mij is de groene geen metalic maar hetzelfde als de blauwe, de rode is wel metalic.