LamboDieCast - 10 mei : 1/18 Aventador p105
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Re: LamboDieCast - 7 juni : 1/18 Blue Gallardo LP560-4 (p41)
Super combinatie deze velgen en kleur 

Re: LamboDieCast - 7 juni : 1/18 Blue Gallardo LP560-4 (p41)
Phoeh... Ik reageer niet vaak meer in deze topics maar dit is toch wel een lekker model zeg. 

RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.

- lambodiecast
Re: LamboDieCast - 13 juni : 1/18 Reventon GT !! (p42)
Het heeft veel te veel tijd nodig gehad maar uiteindelijk is mijn handbouw model uit Hong Kong aangekomen, ikke dus helemaal
...tot ik de doos opendeed en alles eens goed bekeek
Ik had dus een zeer gelimiteerd model van de Lamborghini Reventon GT gekocht in 1/18, volgens de verkoper dus een handbouw model (met bijbehorend prijskaartje dus) en ik zou nr 1 krijgen (van slechts 20 stuks volgens hem) ... maar wat blijkt ... dit is gewoon een Bburago model waar enkele toeters en bellen aan toegevoegd zijn
De achtervleugel lag zelfs los in de doos ... verpakking was niet echt beschadigd, dus gewoon slecht verpakt eigenlijk
Het ziet er allemaal wel tof uit, het dak, de motorkap (met luchtinlaat) en de achterkant zijn mat zwart terwijl de rest van de wagen een heel donker grijs is (ook mat trouwens), de velgen zijn echt wel héél mooi en het model staat lekker laag op zijn wielen, maar ergens heb ik toch een wrang gevoel over dit model, ben er nog niet helemaal uit wat ik je doen hiermee, persoonlijk vind ik het te veel geld voor een omgebouwde bburago ... wat zouden jullie hier voor geven, een Bburago die op deze manier waarschijnlijk met de hand omgebouwd is ? (voor ik mij belachelijk maak en zeg wat ik ervoor betaald heb
)
Ik post ook maar één foto op dit moment ... net omdat ik twijfel of ik heel de zaak terugstuur (jammer genoeg te laat om via paypal een claim in te vullen, met die douane ook altijd)

Wat zouden jullie doen ?

Ik had dus een zeer gelimiteerd model van de Lamborghini Reventon GT gekocht in 1/18, volgens de verkoper dus een handbouw model (met bijbehorend prijskaartje dus) en ik zou nr 1 krijgen (van slechts 20 stuks volgens hem) ... maar wat blijkt ... dit is gewoon een Bburago model waar enkele toeters en bellen aan toegevoegd zijn

De achtervleugel lag zelfs los in de doos ... verpakking was niet echt beschadigd, dus gewoon slecht verpakt eigenlijk

Het ziet er allemaal wel tof uit, het dak, de motorkap (met luchtinlaat) en de achterkant zijn mat zwart terwijl de rest van de wagen een heel donker grijs is (ook mat trouwens), de velgen zijn echt wel héél mooi en het model staat lekker laag op zijn wielen, maar ergens heb ik toch een wrang gevoel over dit model, ben er nog niet helemaal uit wat ik je doen hiermee, persoonlijk vind ik het te veel geld voor een omgebouwde bburago ... wat zouden jullie hier voor geven, een Bburago die op deze manier waarschijnlijk met de hand omgebouwd is ? (voor ik mij belachelijk maak en zeg wat ik ervoor betaald heb

Ik post ook maar één foto op dit moment ... net omdat ik twijfel of ik heel de zaak terugstuur (jammer genoeg te laat om via paypal een claim in te vullen, met die douane ook altijd)

Wat zouden jullie doen ?
Oei Ik zou me flink beet genomen voelen, om het maar netjes te zeggen 

well it looks strane Marc,
what happened
what happened

Bye
Faultier
Faultier
- Niek-106
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Ik zou proberen om je geld terug te krijgen, en heel de zaak terug richting Hong Kong sturen.
Succes met je beslissing
Succes met je beslissing

- lambodiecast
Well, as I said, it's a plain Bburago that received a few add-ons, that's it, no special handmade model like an MR or something like that ... surely nothing to warrant the price tag I paidFaultier schreef:well it looks strane Marc,
what happened

I didn't want to contact the seller on my first anger ... but I did just put together a 'polite' mail stating I'm really not pleased with this ... let's see what he replies

Het hangt helemaal af van hoe de verkoper het omschreven heeft, en wat je er voor betaalt hebt, en hoe je betaalt hebt.lambodiecast schreef:Wat zouden jullie doen ?
Met Paypal kun je bv een claim indienen voor een object dat erg afwijkt van de omschrijving....
Sowieso contact opnemen met de verkoper, en (rustig blijven .. ) uitleggen dat dit niet is wat je gekocht hebt, dat je niet tevreden bent en wat hij denkt te gaan doen om het probleem op te gaan lossen.
Aan de andere kant moet je jezelf natuurlijk ook afvragen of je niet teveel verwachtte van iets wat je verkeerd geinterpreteerd zou kunnen hebben ....
Lastig... succes !
verzamelaar van Lamborghini schaalmodellen in 1:43 en brochures
Is moeilijk hoor...
Omgebouwde Ferrari's en Porsche van Bburago kunnen ook flink oplopen kwa prijs. (tot 2-300)
ligt dan toch aan de ombouw, hoe mooi het allemaal is.
is het echt toevoegen geweest of het oorspronkelijke model herbouwd met extra's?
vrees dat je weinig aan geld terug kan krijgen, als er ook maar iets geleverd is zoals verteld.
Jij bent tenslotte degene die Dat bedrag wilde betalen, en zij leveren wat ze beloven... alleen jij verwachtte meer ervan.
dat is een moeilijke zaak om te claimen
maar ik zou me ook rot voelen,
ik weet niet wat je betaald hebt maar zoals ik het lees, ik vrees een beetje MR achtige bedragen...
Omgebouwde Ferrari's en Porsche van Bburago kunnen ook flink oplopen kwa prijs. (tot 2-300)
ligt dan toch aan de ombouw, hoe mooi het allemaal is.
is het echt toevoegen geweest of het oorspronkelijke model herbouwd met extra's?
vrees dat je weinig aan geld terug kan krijgen, als er ook maar iets geleverd is zoals verteld.
Jij bent tenslotte degene die Dat bedrag wilde betalen, en zij leveren wat ze beloven... alleen jij verwachtte meer ervan.
dat is een moeilijke zaak om te claimen
maar ik zou me ook rot voelen,
ik weet niet wat je betaald hebt maar zoals ik het lees, ik vrees een beetje MR achtige bedragen...
Zo op de foto ziet het er wat goedkoop uit, omdat er geen origineel van bestaat is het er geen voorbeeld en lijkt het meer een knutselwerk. Ik zou hem gratis nog niet willen hebben met die skibox achterop
. Na al de mooie aanvullingen zoals de blauwe LP560 verwacht je toch iets speciaals van een handbouw model.
Probeer je geld maar snel terug te krijgen want dit is echt zuur.

Probeer je geld maar snel terug te krijgen want dit is echt zuur.

het ziet er nochtans mooi uit op foto maar zoals je zegt is er weinig handwerk aan dit model...en dan nog een Burago dan mag het op z'n minst een AA geweest zijn
nu ja probeer je geld terug te krijgen maar dat zal niet lukken vrees ik maar het t'is proberen waard.
misschien is dit iets voor jou verzameling op basis van een Norev met tuning kit en licht inbouw

misschien is dit iets voor jou verzameling op basis van een Norev met tuning kit en licht inbouw

i bought a 1:1 hobby car, Alfa Romeo 147 GTA!
- lambodiecast
Jochen : die ziet er in elk geval schitterend uit, daar wil ik met plezier geld aan uitgeven
Ik heb hem inderdaad met Paypal betaald, maar vermits het nogal lang geduurd heeft voordat het model eindelijk klaar was ... en dan nog eens véél te lang bij de douane heeft vastgezeten is de periode om via paypal iets te doen verlopen jammer genoeg, dus ik vrees dat het van de goede wil van de verkoper zal afhangen
Ik heb hier 599 US $ voor betaald om eerlijk te zijn
Toch stevige bedragen voor een veredelde Bburago vind ik, de letterlijke omschrijving van onze vriend was : '1/18 Lamborghini Reventon GT, very limited hand-built model ... only 20 built, including certificate' ... nergens stond er gebaseerd op Bburago of iets dergelijks, ik zie nu wel net dat er momenteel kits op eBay staan om een Autoart om te bouwen naar een Reventon GT ... voor 50 US $
Ik heb hem eens naast mijn originele Bburago Reventon gezet :

Hij ziet er wel anders uit, maar toch niet verschillend genoeg vind ik, zal waarschijnlijk wel niet mijn geld terugzien, maar ik ga toch proberen iets uit de brand te slepen.
Nog even een ander zicht :

Blijf erbij, meer dan een $ 100 is hij me echt niet waard

Ik heb hem inderdaad met Paypal betaald, maar vermits het nogal lang geduurd heeft voordat het model eindelijk klaar was ... en dan nog eens véél te lang bij de douane heeft vastgezeten is de periode om via paypal iets te doen verlopen jammer genoeg, dus ik vrees dat het van de goede wil van de verkoper zal afhangen

Ik heb hier 599 US $ voor betaald om eerlijk te zijn

Toch stevige bedragen voor een veredelde Bburago vind ik, de letterlijke omschrijving van onze vriend was : '1/18 Lamborghini Reventon GT, very limited hand-built model ... only 20 built, including certificate' ... nergens stond er gebaseerd op Bburago of iets dergelijks, ik zie nu wel net dat er momenteel kits op eBay staan om een Autoart om te bouwen naar een Reventon GT ... voor 50 US $

Ik heb hem eens naast mijn originele Bburago Reventon gezet :

Hij ziet er wel anders uit, maar toch niet verschillend genoeg vind ik, zal waarschijnlijk wel niet mijn geld terugzien, maar ik ga toch proberen iets uit de brand te slepen.
Nog even een ander zicht :

Blijf erbij, meer dan een $ 100 is hij me echt niet waard

lambodiecast schreef: Ik heb hier 599 US $ voor betaald om eerlijk te zijn![]()
![]()

Je kunt hem altijd op ebay zetten om te kijken of er interesse voor is, maar met de aanwezigheid van de kitjes voor $ 50 ben ik er bang voor

- Silverarrow
Zou in ieder geval in je feedback aangeven wat er gebeurt is, om anderen te behoeden voor dezelfde fout. Voor de rest zou ik toch eens (telefonisch) contact met paypal zoeken om te kijken of er toch niet iets van het geld teruggeboekt kan worden. Een "hand built" model is heel wat anders dan een Bburago waar iemand wat aan heeft lopen sleutelen
...

Mwah, óf dan zadel je iemand anders met je eigen probleem op, óf je vraagt er veel minder voor en dan had je het resterende verschil net zo goed door de shredder kunnen halen. In beide gevallen zou ik daar geen fijn gevoel aan over houden.lambo schreef:Je kunt hem altijd op ebay zetten om te kijken of er interesse voor is, ...
Laatst gewijzigd door Silverarrow op zo 13 jun 2010 21:00, 1 keer totaal gewijzigd.
- Ricardo
- Moderator
- Contacteer: