Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
toch wel
mijn zoontjes hebben nog 1:43 auto's gekocht ,nieuw in de doos van de megane voor maar 50 cent,eerst stonden ze 3,50 eur maar hij wou er echt vanaf. mijn aankopen waren normaal ook 20 euro maar ik heb ze voor 10 meegekregen
Toegevoegd na 1 minuten:
117ayrton schreef: als je dat hier in brugge hebt gevonden dan heb je veel geluk gehad want meestal zijn ze duurder dan in de winkel
nee toch niet ,bij ons in waarloos was het jaarbeus en rommelmarkt,ik heb er zelf ook opstaan
hallo jongens,
vandaag alweer een super modelletje ontvangen in 1/64 dank zij onze welbekende partner en wat voor één,dit is mijn eerste kyosho dat ik heb de nissan skyline gt-r 34 in dark silver de afwerking is super en de kleur gewoon fenomenaal,alweer een modelletje dat ik heb in 1:18 van AA en 1:64
Laatst gewijzigd door coolpappa04 op ma 01 okt 2007 18:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Mooi Peter deze micro-jap en aardig gedetailleerd ...en wat kost nu zo'n micro-model , heb hier geen idee van wat zo'n mini Kyosho vertegenwoordigd
Groeten Guy
Bondracer schreef:Mooi Peter deze micro-jap en aardig gedetailleerd ...en wat kost nu zo'n micro-model , heb hier geen idee van wat zo'n mini Kyosho vertegenwoordigd
Groeten Guy
FordMustangGT schreef:Ziet er idd heel mooi en goed uit voor zo'n klein modelletje, kun je vooral goed zien bij de foto van de achterkant
ja hé de skyline heeft zonder twijfel één van de mooiste kontje's die ik ooit bij een auto gezien heb(samen met een paar astons)geweldig gewoon,1 klein minpuntje en dit model zou perfect zijn geweest is de uitlaat ,deze had een tikkeltje beter afgewerkt kunnen zijn maar dit is echt wel muggeziften hoor,voor een 1/64 model