Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Inmiddels is er aan mijn auto ook weer het een en ander verandert. Dus hierbij een fotootje hoe hij er nu bij staat:
Binnenkort worden binnen wat aluminium geborstelde delen vervangen door carbon.
Vandaar dat er even niet meer zoveel updates bij me zijn op het gebied van modelauto's
Vandaar dat er even niet meer zoveel updates bij me zijn op het gebied van modelauto's
Oefff Naar mijn maatstaven ben je met het 'verfraaien' van de Mini nu wel een heel end over de grens van de goede smaack Bas, en je wou het nog wel zo bescheiden houden in den beginne
Het vervangen van de originele velgen voor deze gevaartes doen in mijn ogen echt afbreuk aan het wagentje, maar goed... da's slechts een mening
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Jolly Club schreef:Oefff Naar mijn maatstaven ben je met het 'verfraaien' van de Mini nu wel een heel end over de grens van de goede smaack Bas, en je wou het nog wel zo bescheiden houden in den beginne
Het vervangen van de originele velgen voor deze gevaartes doen in mijn ogen echt afbreuk aan het wagentje, maar goed... da's slechts een mening
Die mening heb ik er eigenlijk ook over, maar durfde het eerst niet te zeggen