Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Druk weekje deze week, na de rode Diablo en de rode Countach nu weer tijd voor wat blauw in de vitrine, de Lamborghini Countach LP500S "Walter Wolf".
Nu maar even gas terugnemen en geld opzij zetten voor de Aventadors die binnen enkele maanden vershijnen
Verveling slaat toe tijdens het wachten op de Aventadors dus maar Gallardo nr. 7 aangeschaft. De LP560 werd in eerste instatie gereleased met optionele velgen i.p.v. de standaard velgen. Toen Autoart uiteindelijk de Monterey blauwe versie maakte met standaard velgen is deze op mijn lijstje gekomen om aan te schaffen in tijden dat nieuwe releases uitblijven.
De kleur Monterey Blue is prachtig en mag van mij ook zo op de LP670 en Aventador worden uitgebracht. Met nog 2 Gallrdo's te gaan ( LP570 Superleggera en LP570 Supertrofeo ) zal het totaal aantal op 9 komen, maar je weet het nooit natuurlijk.
In afwachting van de releases van de Veyron Sang Noir, Pur Sang, L'edtion Centenaire en Supersport maar een halve Veyron Pur Sang veroverd, een handsample van AUTOart, enjoy:
Brimbrammer schreef:Die blauwe Lambo is helemaal geweldig evenals die Bugatti hoewel dat glimme niet hoef van mij.
Het glimmen staat hem eigenlijk best goed, was een mooi project van Bugatti om ruw materiaal te gebruiken, het is alleen wat lastig foto's maken met alle spiegelende delen. Ik hoop dat ze handschoenen en poetsmiddelen leveren bij de productieversie.