Ik heb eens contact opgenomen met de verkoper van die kits op eBay, ik heb vroeger wel eens bij hem gekocht trouwens, en blijkbaar zijn dit APM kits (die toch een goede naam hebben), Angelnlady heeft zelf APM gevraagd deze kits te ontwikkelen toen hij de MR Reventon GT gezien had, hij heeft toen een Bburago en een AutoArt Reventon naar APM gestuurd en een reeks 'transkits' laten maken.
Ondertussen verkoopt hij de kits (die op beide passen dus) maar heeft niets te maken met afgewerkte modellen (heb geen reden om hem niet te geloven eerlijk gezegd) dus ga ik er van uit dat APM enkele van de eerste 'probeersels' doorverkocht heeft aan de kerel die mij gestrikt heeft, vermits ik totaal geen tijd heb om zelf een kit te maken koop ik ze liever afgewerkt zoals nu ... wat dus niet altijd de beste oplossing is.
Ik heb ondertussen toch weer nieuws van mijn verkoper gekregen, hij wil geen geld terug geven, maar na wat heen en weer gemail ik heb toch gedaan gekregen dat hij me een ander model opstuurt dat hij op eBay aanbood ... toch nog iets, ik heb vandaag een tracking nummer gekregen van Hong Kong post en het pakje is reeds vertrokken ... dus dat valt mee.
Zodra hij aankomt zal ik de foto's hier posten ... en het is geen AutoArt Reventon GT
Mark