LamboDieCast - 10 mei : 1/18 Aventador p105

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Silverarrow
Schaal: 1:43

Re: LamboDieCast - 13 juni : 1/18 Reventon GT !! (p42)

Bericht door Silverarrow »

Jasper schreef:Dat denk ik helaas niet, want van een kale kip kun je niet plukken.... :cry:
De rekening van meneer is natuurlijk al lang leeg, en dan kan Paypal ook niks meer halen.
(ik heb zelf ook nog steeds (al jarenlang) twee van zulke gevalletjes op mijn Paypal Resolution Center staan (gelukkig wel om minder geld)....)
Alleen als deze meneer ooit nog eens (traceerbaar als zijnde deze meneer) iets met Paypal wil doen, dan kunnen ze centjes bij hem weghalen.
Enige puntje van genoegdoening is dus dat dit heerschap nu voor de rest van zijn leven klaar is met Ebay en Paypal, en dus op DIE manier niemand meer gaat bedonderen ....
Paypal is een tussenstation en uit de reactie van Mark maak ik op dat Paypal het geld nog vast houdt:
LamboDiecast schreef: ... en hij is nog wel geregistreerd gebruiker van Paypal dus mijn $599 is alsnog 'vastgezet' op zijn account ...
Dus denk dat er zeker nog kans is dat Mark z'n geld terug ziet, gelukkig :thump_up: .

Jasper schreef: :oops: In dit soort gevallen werkt twee componenten lijm veel beter; steviger en geen witte uitslag ! en je hebt nog even tijd om hem goed te plaatsen :oops:
Zolang je de lijm maar niet te overdadig aan brengt zie je er als het goed is helemaal niks van (het zit immers tussen de vleugel en het model, op een niet zichtbare plek) en secondelijm mag dan wel secondelijm heten, maar zó snel werkt het nu ook weer niet :thump_up: . Of twee componenten lijm beter werkt weet ik dan weer niet, zou goed kunnen.
Afbeelding
lambodiecast

Re: LamboDieCast - 16 juni : 1/18 Reventon GT (p44) Update

Bericht door lambodiecast »

Heb hem toch maar eens aan een volledige shoot onderworpen ... nadat ik heel secuur de achtervleugel terug gemonteerd heb en toch maar het Lamborghini schild vooraan geplaatst heb (dit was er niet) en de knipperlichtjes zilver gemaakt ... kwestie van de look kompleet te maken :
Afbeelding

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

UPDATE :
Geheel onverwacht vandaag een mail van de verkoper gekregen :shock: :shock: het ziet er naar uit dat er toch nog iets uit de bus komt, volgens hem is hij onterecht van eBay gesmeten (yeah right :doh: ) en is hij bereid een toegeving te doen, volgens zijn verhaal heb ik de enige die op een Bburago gemaakt is ... en was dit zijn effectieve prototype voor de 1/18 Reventon GT (er staat wel degelijk 1/10 op mijn certificaat trouwens) en zou hij nu op Autoart basis werken (volgens mij met die kit van $50 die nu op eBay staat :eh: ) en stelt hij me voor om gratis een exemplaar op basis van de AutoArt 1/18 Reventon te maken ... weet het eerlijk gezegd niet zo goed meer, ben een beetje het vertrouwen kwijt (hou zou je zelf zijn hé) denk dat ik ga proberen om geld terug te krijgen.

Mark
Mark
Afbeelding
The Lamborghini scale car collection - 928 models with 7062 photos online
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Afgezien van de veel te dure prijs die je ervoor betaald hebt, vind ik hem op de foto's wel erg :drool:

Ik zou inderdaad proberen om een deel van het geld terug te krijgen.
hakushi

Bericht door hakushi »

Nou ik zou lekker die 1:18 autoart laten maken en zeggen dat ie'm gauw moet sturen. als die binnen is, deze verkopen voor 200 euro als bburago (lukt wel) en je hebt dan een cheappppp autoart monster!!! want die kitjes kunnen wel 50 dollar zijn, de built prijs is altijd mucho.
v8-vette
Schaal: 1:18

Bericht door v8-vette »

ondanks dat je afgezet bent,toch een mooi model :)
kennytuning_
Banned

Bericht door kennytuning_ »

hakushi schreef:Nou ik zou lekker die 1:18 autoart laten maken en zeggen dat ie'm gauw moet sturen. als die binnen is, deze verkopen voor 200 euro als bburago (lukt wel) en je hebt dan een cheappppp autoart monster!!! want die kitjes kunnen wel 50 dollar zijn, de built prijs is altijd mucho.
zou ik ook doen :thump_up:
Afbeelding
exit
Contacteer:

Bericht door exit »

lambodiecast schreef:
UPDATE :
Geheel onverwacht vandaag een mail van de verkoper gekregen :shock: :shock: het ziet er naar uit dat er toch nog iets uit de bus komt, volgens hem is hij onterecht van eBay gesmeten (yeah right :doh: ) en is hij bereid een toegeving te doen, volgens zijn verhaal heb ik de enige die op een Bburago gemaakt is ... en was dit zijn effectieve prototype voor de 1/18 Reventon GT (er staat wel degelijk 1/10 op mijn certificaat trouwens) en zou hij nu op Autoart basis werken (volgens mij met die kit van $50 die nu op eBay staat :eh: ) en stelt hij me voor om gratis een exemplaar op basis van de AutoArt 1/18 Reventon te maken ... weet het eerlijk gezegd niet zo goed meer, ben een beetje het vertrouwen kwijt (hou zou je zelf zijn hé) denk dat ik ga proberen om geld terug te krijgen.

Mark
net ff op ebay naar die set gekeken...
This is a transkit for converting a 1/18 Autoart or BBurago Lamborghini Reventon to a Lamborghini Reventon GT Concept, the transkit includes all 2 front skirt and 2 engine cover which can fit the Autoart and BBurago Reventon, a set of resin wheels and tires, photo-etch and spoiler.
de set is voor zowel Autoart als Bburago ...
The exit is here or @ http://www.samexit.be
Teller: +69x x 1/18 - 6 x 1/12 - +100 x 1/43
Bugatti Veyron

Bericht door Bugatti Veyron »

Mooi model :thump_up: , al zou ik die die verkoper ook niet meteen meer vertrouwen.
Afbeelding
Bugatti - Le pur sang de l'automobile.
lambodiecast

Ik heb eens contact opgenomen met de verkoper van die kits op eBay, ik heb vroeger wel eens bij hem gekocht trouwens, en blijkbaar zijn dit APM kits (die toch een goede naam hebben), Angelnlady heeft zelf APM gevraagd deze kits te ontwikkelen toen hij de MR Reventon GT gezien had, hij heeft toen een Bburago en een AutoArt Reventon naar APM gestuurd en een reeks 'transkits' laten maken.

Ondertussen verkoopt hij de kits (die op beide passen dus) maar heeft niets te maken met afgewerkte modellen (heb geen reden om hem niet te geloven eerlijk gezegd) dus ga ik er van uit dat APM enkele van de eerste 'probeersels' doorverkocht heeft aan de kerel die mij gestrikt heeft, vermits ik totaal geen tijd heb om zelf een kit te maken koop ik ze liever afgewerkt zoals nu ... wat dus niet altijd de beste oplossing is.

Ik heb ondertussen toch weer nieuws van mijn verkoper gekregen, hij wil geen geld terug geven, maar na wat heen en weer gemail ik heb toch gedaan gekregen dat hij me een ander model opstuurt dat hij op eBay aanbood ... toch nog iets, ik heb vandaag een tracking nummer gekregen van Hong Kong post en het pakje is reeds vertrokken ... dus dat valt mee.

Zodra hij aankomt zal ik de foto's hier posten ... en het is geen AutoArt Reventon GT :snooty: :snooty:

Mark
Mark
Afbeelding
supra007

Bericht door supra007 »

gelukkig, dan heb je toch nog iets goed kunnen maken

:thump_up: :)
soms es t beater iets moeis te verleaze, gea kint t beater verleaze dan det ge t noeit het gehad!
Mr. Dj M.

Bericht door Mr. Dj M. »

We zijn benieuwd, goed dat er nog iets van terecht gekomen is!
De ombouw zelf is op zich best dik zo en inderdaad ik denk dat je verhaal zo wel in elkaar zal zitten. Zal wel een gebouwde van APM zijn die doorverkocht is.....

Ik zeg, zorg dat je een AA Reventon regeld en de kit en laat iemand die het kan hem bouw, want hij is dik :cool: :drool:
lambodiecast

Re: LamboDieCast - 22 juni : 1/18 AutoArt Diablo GTR (p44)

Mijn pakje uit Hong Kong is ondertussen in België aangekomen ... maar hij staat op 'pending customs inspection' ... dat zal weer geld kosten vrees ik :cry:

Ondertussen toch nog effe een mooie update online gezet :

Ik zoek al héél lang naar dit model, en eindelijk van een collega hier op het forum kunnen overnemen : de schitterende 1/18 Diablo GTR van AutoArt in het zwart (ik heb al een gele van Hotwheels en wou dus specifiek de zwarte hebben) :

Afbeelding

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

En nog een vrij mooie 1/43 versie van de Gallardo Polizia van Highspeed ... vooral omdat hij me maar 6 Euro gekost heeft :
Afbeelding

Mark
Afbeelding
exit
Contacteer:

Bericht door exit »

Mooie aanwinst! :dance:

:thump_up: voor de zwarte GTR, is schoone wagen, heb deze zelf ook samen met de gele, beide ook AA
The exit is here or @ http://www.samexit.be
Teller: +69x x 1/18 - 6 x 1/12 - +100 x 1/43
Mr. Dj M.

Bericht door Mr. Dj M. »

Ik snap je keus voor zwart helemaal! Staat gewoon net even bruter en agresiever :thump_up: :cool:
De 1:43 ziet er ook zeker netjes uit. Dit merk ook al een aantal keren gezien en zker voor het geld mooi spul.
Nick

Bericht door Nick »

Die Diablo is zo mooi :shock:
Mooie update :thump_up:
Afbeelding
Plaats reactie