Zo en nu ook de review gelezen
Ben het met je eens dat het positief is dat ze voor de verschillende lakkleuren een passend interieur hebben en een interieur dat inderdaad erg netjes oogt, dat komt ook mede door het materiaal gebruik. Dat is een groot voordeel t.o.v. wat Autoart je altijd aanbied. Dat plastic is toch altijd vrij hard en laat ook met lak het geheel toch vaker wat goedkoper ogen en bied dan net niet de glans/dofheid en structuur van die van het echte model. Daar kan Autoart dus nog leren van merken als Minichamps (als het om de dashboards gaat) en Kyosho. Een mooi voorbeeld is misschien wel het materiaal gebruik (in de koplamp) van de Porsche Carrera GT van Minichamps en Autoart.
Verder ben ik het ook wel eens met de andere punten, maar vind ik het missende tapijt toch wel erg jammer. Dat kost in productie toch nauwelijks wat?!
Ook begin ik verwend te raken door Autoart (en Kyosho) die telken van die mooie scharnieren op hun modellen verwerken. Had mooi geweest als we dat hier ook hadden gezien, want inderdaad je wilt zeker de vleugeldeuren af en toe eens uitzetten om deze "belangrijke" feature van het model eens te showen