Wat een prachtige auto vol details

Goede foto's ook!

freeroad schreef:Ik koop af en toe een modelauto, maarja ik verzamel ze niet
Je vindt een auto die je niet mooi vindt de topper van het jaar?MartinBond schreef: ( en als ze een keer een mooie auto maken zal ik wellicht ook een CMC aanschaffen)
Ik voorspel: Topper van het jaar!
Driver-X schreef:Heel mooi model, en ik moet zeggen dat ik deze kleur stukken mooier vind staan dan de blauwe.
Ben ik het helemaal mee eens, het zwarte benadrukt de sierlijke elegante uitstraling.Brimbrammer schreef:Waanzinnig mooi en persoonlijk mooier dan zijn blauwe soort genoot.
rsh_scuderia schreef: En ja, de spaakjes zijn wat fijner dan die pedaalemmerdeksels![]()
Jolly Club schreef: De combinatie van zwart koetswerk en zwarte spaken (dus zonder de discs) is zoooo knoertensgaaf !![]()
Discs in de prullenbak, Rob mailen dat je model niet compleet was dus nog 20% korting, en je hebt voor Maisto-geld een echte topper in de vitrine staan.![]()
Alhoewel ik het model op spaakvelgen zeker gaaf vind, hebben de discs toch mijn voorkeur. Het staat wat minder agressief en het model komt zo overeen met de 1:1Ricardo schreef:Ben het trouwens me menig voorganger eens dat de frisbees op de wielen wel weer terug in de doos kunnen en dan kan ie gewoon met de spaakwielen de vitrine in![]()