Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
volvofiel schreef:@ buttonfreak: aparte keuze, ga je er wel op vooruit of is het echt precies dezelfde?
@ ViperArry: je hebt PB
Toegevoegd na 1 minuten:
Edit: je hebt 'm al gelezen zie ik
Ik ga er wel op vooruit. De auto is twee jaar jonger, veel minder kilometers (scheelt 50.000 mijlen), heeft de APK-vervaldatum op een later tijdstip (Lees, hij is net door de APK gekomen), heeft airco, ziet er top uit (voor een Ierse auto; er zit voor zover ik zag slechts één parkeerdeukje in...). Als alles een beetje meezit heb ik hem aan het einde van de week.
Ik dacht dat de overheid daarvoor speciaal oude kentkenplaten 'reserveerde' zodat je oldtimer toch nog oude platen heeft als je hem opnieuw op kenteken zet. Daarom kun je een nieuw(er) kenteken combineren met een blauwe plaat.
Volgens mij kan je via de Fehac een oud kenteken aanvragen, er zijn speciale reeksen (AL-00-00 of zoiets) voor gereserveerd. We hebben op die manier eens het oude kenteken van een Citroën CX terug gevraagd.
Volgens mij kan je via de Fehac een oud kenteken aanvragen, er zijn speciale reeksen (AL-00-00 of zoiets) voor gereserveerd. We hebben op die manier eens het oude kenteken van een Citroën CX terug gevraagd.
Succes
Nu weet ik het weer, dat was het! Al eens gehoord op de radio dat er idd speciale reeksen zijn gereserveerd.
Mijn dagelijkse filekilometers maak ik meestal in mijn Renault Mégane CC 2.0i 16v Exception op gas. Heel soms in de Mitsubishi Outlander Sport (Invite +, moest ik ff opzoeken) van mijn lieffie. En ooooooit moet mijn lelijke eend uit 1959 gerestaureerd zijn. Maar of ik dat nog mee maak