Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ik vrees dat er een 1:18 van de Trofeo niet zal komen. Er worden zeer weinig Maseratis in 1:18 gemaakt (zelfde probleem als met Aston Martin).
Ik heb dan ook besloten om Maserati enkel in 1:43 te verzamelen. Minichamps en Ixo bieden mooie modellen aan.
BBR en zo is mij te duur en hun meerprijs niet waard vind ik als je ziet welke goede kwaliteit andere fabrikanten aanbieden aan een lagere prijs.
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Ricardo schreef:Weer twee prima wagentjes als je het mij vraagt. De Khamsin ziet er inderdaad super uit. Ik moet zeggen dat hij beter oogt dan de Trofeo waarbij de lak er een beetje te dik op zit naar mijn mening. Dat blauw/ wit staat hem wel lekker
Ja, de witte lak oogt wat dikker maar ik vind dat een algemeen verschijnsel bij modelauto's. Blijkbaar is dit een moeilijke lak voor op modellen.
In elk geval vind ik het een schitterend miniatuur dat ik zeker niet wou laten staan. Er gaan zeker nog Maseratis volgen
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Porsche 908/03
Startnummer 4 die heeft deelgenomen aan de Nürburgring 1971 met Marko en Van Lennep aan het stuur.
Het AutoArt model is blijkbaar van de Signature-reeks en heeft zeer veel detail. Echt een lust voor het oog.
Zeker het motordetail is subliem.
Laatst gewijzigd door alain_1978 op ma 05 apr 2010 12:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Mooi die Martini livery, maar verder is deze Porsche niet echt mijn ding.
De Trofeo Maserati juist weer wel, heerlijke uitvoering is dat! Echt gaaf dat met die blauwe strepen.
Het oudje vind ik ook erg mooi, zeker een sterk gelijnde auto en vooral de kont vind ik erg mooi! Dat zou nou ook eens mooi 1:18 materiaal zijn
Nick schreef:Prachtige porsche, die banden achteraan zo lekker breed
Ja, ik vind die achterbanden ook super. Het is goed te zien dat deze racewagen nog uit het
pre-groen/ecologisch tijdperk komt want toen mochten er tenminste nog stevige banden op
Prachtig model van een klassieker Porsche & Martini livery is altijd
Harry: I want you to go back out on that track and hit the pace car.
Cole: Hit the pace car?
Harry: Hit the pace car.
Cole: What for?
Harry: Because you've hit every other goddamned thing out there, I want you to be perfect.