Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Na een tijdje geen tijd voor de modellen weer een update van mijn kant. Ik ga m'n leven beteren en weer meer op het forum aanwezig proberen te zijn zolang het drukke werk het toelaat....
Hier de aanwinsten van de afgelopen tijd. Weet niet of ik zo alles heb maar we doen het er maar mee. Een deel gekocht voor de verzameling en een deel voor de ombouw. De Mercedes S-Klasse van het type W-140 is mijn favoriete auto waar Norev een heel degelijk schaalmodel van gemaakt heeft. Ik heb nu de dealer S320 , de S500 van Modelcarworld en de " gewone" S600. Een paar liggen er al uit elkaar voor de verbouw. Velgen uit de '90-er jaren zijn ook besteld!
De CLS van Kyosho is ook een strak model. Deze verdient alleen betere velgen een wat ingekorte veren. Druk mee bezig.
Meteen de S-klasse W-221voorzien van de juiste Brabus velgen.
Verder nog 2 mooie Ferrari's. De 599FFX van Hotwheels en de 3?8 van Kyosho. Top kwaliteit en details. M5 zal ook z'n oude schoenen moeten afstaan voor een setje Schnitzers!
Een berg Porsches uit de 996 en 997 serie mogen natuurlijk ook niet intbreken. Van Welly tot AA.
Onderweg zijn de Absolute Hot SL 63 AMG en de Porsches 964 Turbo , maar dit feestje was al over. Die komen dus de volgende keer op de kiek.
knappe wagens en ombouwen, jammer genoeg ben ik zelf niet handig genoeg want andere velgjes en wat verlagen kan prachtig zijn (ook in real life) zolang het zoals hier niet te overdreven wordt