Topic voor games!

Hier kun je over alles discussiëren. Onderwerpen waarop 60 dagen niet is gereageerd worden automatisch verwijderd.
rsh_scuderia
Moderator
Schaal: 1:18

Re: Topic voor games!

Bericht door rsh_scuderia »

Ik zag dat mijn GT5 gisteren verzonden was.
Collega had hem al binnen via de Gamemania winkel waar GT5 een dag te vroeg verkocht werd :D

Ik ben erg benieuwd. Eerst even de eerste licentie behalen (allen op zilver) goedkope MX5 scoren (zijn er zat van waarschijnlijk) en dan lekker racen :cool:
the_stig
Contacteer:

Bericht door the_stig »

Afbeelding
brambo009

Bericht door brambo009 »

Z.A.L.I.G :drool: grote kleine kinderen :dance: alleen een beetje zonde om ze van die glijbaan te laten gaan :doh:
1:1 filmpje is ook leuk :thump_up:
Nieuwste:
1/18 AUDI R8 LMS 2014 24u Spa Spark
1/18 Aston Martin V12 GTE 2013 24u Le Mans Spark
1/18 Porsche GT3 RS 4.0 Black AUTOart
1/18 BMW 1M Valencia Orange GT Spirit
FordMustangGT

Bericht door FordMustangGT »

Nou, GT5 is bij nu bezig om zich te installeren. Stuurtje heb ik er al klaar voor staan :angel:
Hopelijk maakt de game de hoge verwachtingen waar!
Afbeelding
rsh_scuderia
Moderator

Je hebt nog 50 minuten, zo lang duurt het installeren namelijk :D
mercedes fan

Bericht door mercedes fan »

Ben net ook eventjes heen en weer gefietst naar de intertoys e GT5 opgehaald, ook hier is 'ie nu aan het installeren, kan niet wachten :dance: :drool:
"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti Afbeelding
Nick

Bericht door Nick »

Nog maar juist uit en nu al een update geïnstalleerd :doh:
Die kartraces zijn leuk, het was wel op beginner niveau :D
Afbeelding
FordMustangGT

Man, ik dacht in het begin of ik er wel goed aan had gedaan om GT5 te kopen. Ik bekeek een demofilmpje van een 2e hands Celica en ik dacht ff dat ik naar GT3 zat te kijken. Ook het rijden was eerst erg wennen. Ik speel het liefst met de camarastand achter de auto, maar deze stand is in GT5 absoluut niet geslaagd. De auto komt zo klein in beeld, dat je haast een vergrootglas nodig hebt. Ook is het perspectief in deze stand heel raar, je hebt echt het gevoel dat je met 10 km/u de bocht door gaat en dan kom je nog naast de baan terecht.

Maar ik moet zeggen, ik gebruik nu de motorkap stand en dan speelt het wel lekker (bij de premiumauto's dashboard camara (eerst nu bij de licenties)). Gran Turismo is gewoon weer even wennen, ik denk dat ik hier nog wel de nodige uurtjes in ga stoppen. :mrgreen:
Afbeelding
Droes

Bericht door Droes »

Droes schreef:zopas ff een dreamland binnengestapt met de vraag of de PS3 + GT5 box op voorhand kon besteld worden.
Ze zei ik heb er nu al 1 binnen, kwam ze met een signature editie af, kzei nee das te duur die hoef ik niet (bleek later in het gesprek dat deze al gereserveerd was btw :doh: )

bon, dan zag ze dat er reeds 4 gewone boxen binnengekomen waren, 1tje opzij laten zetten.. morgen mag ik de box oppikken :)
hopelijk!!!

5 jaar lieve mensen, 5 jaar gewacht... :eh:
Je raadt het al..................

Bel ik vandaag of mijn PS3 + GT5 packet binnen is.. 'ja hoor, we hebben er 4 op stock, 1 gereserveerd voor jou zoals gisteren afgesproken beste klant'
oh leuk ik kom r na mijn werk om..

kom je toe, ja ik ga ff kijken in het magazijn, ze staan nog niet in de winkel.. ok ja goed, geen probleem..
na 10 min. begon ik onraad te voelen.. zag die kerel van de ene deur in de andere crossen..
na 15 min. wist ik het al, dit komt niet goed!
na 20 min. 'beste klant, de paketten zijn ingeboekt maar we vinden ze niet in ons magazijn'

ben rustig buitengewandeld........ :evil: :evil: :evil:
Afbeelding Afbeelding
Autofan

Bericht door Autofan »

GT5 is hier ook binnen. Heb ff snel wat arcaderacejes geprobeerd, maar ben bang dat dit wat tijd gaat verslinden. :oops:
Afbeelding
rsh_scuderia
Moderator

Wat een verademing en wat is er weer veel verbeterd.
De eerste licenties heb ik in zilver gehaald. T/m de Topgear test tot level 7 heb ik ook gedaan. Eerste paar races gecheft. Een Vitz gekocht en ook een Mitsubishi 3000 GT.
Het gewichtsverschil, tractie en handeling is zo lekker en goed uitgewerkt.
Het geluid is zo veel beter gedaan.

Dit gaat erg leuk worden de aanstaande periode :D
Harm-Jan
Beheerder
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Harm-Jan »

:oops: Hij komt hier vanmiddag.

De wagens die in in Prologue heb gekocht, hou ik die in GT5 ook? of ben ik die kwijt :think:

NFS:HP is gisteren ook eindelijk verzonden :mrgreen: maar nu staakt TNT :evil: dus waarschijnlijk komt die pas zaterdag :evil: :evil:
rsh_scuderia
Moderator

Harm-Jan schreef::oops: Hij komt hier vanmiddag.

De wagens die in in Prologue heb gekocht, hou ik die in GT5 ook? of ben ik die kwijt :think:
Als het goed is zou je die kunnen overhevelen, net als met de PSP.
Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik daar altijd overheen lees. Het mooiste is juist een carrière op- en uit te bouwen met de verschillende wagens.
Dus dat zou heel goed kunnen :thump_up:
FordMustangGT

Ben begonnen met een Celica, maar rij nu rond in een Mustang'07, daarnaast ook de Mach1 gekocht :D
Afbeelding
rsh_scuderia
Moderator

Nog even wat dingetjes;
Yamauchi announced that the launch of Gran Turismo 5 marks the beginning of a “new era” for the GT series. GT5 will be regularly updated and expanded in the coming weeks and months, and there are apparently many exciting things in store for us.
Why does Ferrari have the only F1 car in the game? While talking to a marketing representative for one of the manufacturers in GT5, I finally received an answer to this perplexing question. It all comes down to licensing and Formula 1 boss Bernie Ecclestone. He commands control of the licensing for all of the cars in the series, with the exception of Ferrari. For reasons known only to Bernie and Ferrari, they have a special provision in their F1 contract which allows them to license their cars to whomever they please.
Oftewel, geen extra F1 auto uit de hedendaagse tijd. Het zou mooi zijn om wat klassieke Ferrari F1 bolides te hebben met V12 :mrgreen:
En er zullen nog wat updates zijn.
Onder andere vanwege dit hier; http://www.nu.nl/games/2387244/gran-tur ... rvers.html
Plaats reactie