En als ie met de F60 mag testen dan moeten jullie gaan janken bij ALLE andere teams die daar eerst toestemming voor moeten geven...
Voorlopig hoop ik dat ie het een paar racejes lekker doet en jullie nog zuurder maakt!

Niek-106 schreef: Ben persoonlijk zeer benieuwd wat Herr Schumacher gaat doen met een mindere auto, want iedereen zegt altijd dat hij ook kan winnen met een mindere/slechte auto.
St. Paul schreef:Niek-106 schreef: Ben persoonlijk zeer benieuwd wat Herr Schumacher gaat doen met een mindere auto, want iedereen zegt altijd dat hij ook kan winnen met een mindere/slechte auto.
Nou..... Het is geen Hamilton natuurlijk.
117ayrton schreef:tja het is Michael Schumacher hé die mag altijd alles,het verbod wordt hier weer grondig naast zich neergelegd![]()
![]()
nou Jolly SENNA komt echt niet terug hoorJolly Club schreef:Niet alleen de meest beste f1-rijder aller tijden komt terug,
Van Valencium heb ik (test of geen test) geen hooggespannen verwachtingen, i.v.m. nooit eerder gereden, geen wedstrijdritme, en geen of nauwelijks ervaring met de F60. Zou een verrassing in Spa wel waarderen, daar is het tenslotte ook allemaal begonnen. Zet de hemelsluizen maar drie dagen open daar !
ik heb het over de slicks banden die hij gebruikt niet iedereen gelooft dat het GP2 banden zijn zelfs de FIA nietJolly Club schreef:117ayrton schreef:tja het is Michael Schumacher hé die mag altijd alles,het verbod wordt hier weer grondig naast zich neergelegd![]()
![]()
Niet alleen de meest beste f1-rijder aller tijden komt terug, maar ook de oude wonden die net een beetje geheeld waren gaan weer open.
Zoals Bieck al terecht opmerkte: ALS Schumacher de 2009 wagen MAG testen, hebben ALLE andere teams, incl. die die niet in de FOTA zitten, daar hun goedkeuring aan gegeven! Wel subtiel dat de verwijzing naar de FIA in je post achterwege bleef, maar sinds 2009 zijn er natuurlijk ook nog slechts weinigen die dat FIArrari fabeltje hoog kunnen houden.
Rondscheuren in een 2008 wagen met GP2 slicks zal Schumacher sowieso weinig leren over de huidige wagen. Ik dacht dat een McLaren fan zich nog wel herinnerde welke wagen in de laatste ronde van de laatste race met alle geluk van de wereld werd 'verslagen' . Zo competitief is Ferrari dit jaar nog niet geweest. Dus geen enkele referentie.
Van Valencium heb ik (test of geen test) geen hooggespannen verwachtingen, i.v.m. nooit eerder gereden, geen wedstrijdritme, en geen of nauwelijks ervaring met de F60. Zou een verrassing in Spa wel waarderen, daar is het tenslotte ook allemaal begonnen. Zet de hemelsluizen maar drie dagen open daar !
Was dat niet Sato, die tegen Schumi aanreed in "La Source" in 2005.brambo21 schreef:..........
en er zijn meer akties uit het verleden op spa die voor herr michael niet zo waren , sloeg hij daar ook niet iemand op zijn helm?
Daar heb je helemaal gelijk in... 3 overwinningen van een gewezen McLaren coureur (Raikkonen) tellen natuurlijk vele malen zwaarder dan 6 van een rijder die nooit voor het blind geadoreerde team gereden heeft. Stom van me...en SPA is evt KIMI's place to win remember , en zeker schumy's plek niet
nou Jolly SENNA komt echt niet terug hoorbrambo21 schreef:[quote="Jolly Club
Niet alleen de meest beste f1-rijder aller tijden komt terug,
kimi kwam in 2001 in de f1 sinds die tijd 3 keer gewonnen op spaJolly Club schreef:Daar heb je helemaal gelijk in... 3 overwinningen van een gewezen McLaren coureur (Raikkonen) tellen natuurlijk vele malen zwaarder dan 6 van een rijder die nooit voor het blind geadoreerde team gereden heeft. Stom van me...en SPA is evt KIMI's place to win remember , en zeker schumy's plek niet
And rightly so!"It was for this reason that Alguersuari, who drove an F1 car for the very first time in Hungary, did not have the opportunity to familiarise himself with the Toro Rosso before he made his race debut.
"Williams sees no distinction between Alguersuari's situation and Schumacher's and feels that any deviation from the rule would create a precedent for the future.
"In a similar situation, Williams would unhesitatingly use its current test driver. For the sake of consistency and fairness, therefore, we oppose Ferrari's proposal to test ahead of the European Grand Prix."
"We heten Michael Schumacher weer van harte welkom in de Formule 1, maar het is nu eenmaal streng verboden om tijdens het seizoen te testen. Dit staat duidelijk in de regels van de FIA, waar alle teams zich aan dienen te houden", zei Williams tegen het Britse Autosport. "Om die reden kreeg Alguersuari ook niet de kans om meer vertrouwd te raken met de auto van Toro Rosso, voor hij zijn racebuut maakte in de Formule 1. Wij maken geen onderscheid tussen het debuut van Alguersuari en de rentree van Schumacher. Als we nu van de regels af zouden wijken, zou dat een precedent scheppen. Bovendien, in een vergelijkbare situatie zouden wij gewoon onze testcoureur inzetten."
Ja... je moet toch wat zeggen!The Brazilian said he was relieved to finally put an end to a difficult time with Renault, and he is hopeful he can move on to succeed in F1.